Advertenties

Typeplaatjes verwijderen zonder te spuiten

Gestart door Bartjuhh, 16 januari 2006, 12:52:18

Vorige topic - Volgende topic

Bartjuhh

ik wil graag mn type plaatjes op de achterkant weghalen, nu heb ik natuurlijk de FAQ gelezen  :angel: maar ik wil het niet laten spuiten (jah spuiten is het mooist maar dat kan ik niet ff zo betalen  O0) nu is mijn vraag als ik de logo's verwijder blijven er dan alleen gaatjes in mn plaatwerk over? zo jah dan kan ik die van binnenuit bereiken zodat ik iets van kit ofzo erachter kan spuiten en dan aan de buitenkant de boel afplakken en alleen dat kleine stipje kit rood spuiten? Of is het ook mogelijk van buiten af wat kit erin te spuiten en vervolgens strak trekken en dat puntje spuiten? Alvast weer duizend maal dank  8)

peterachterop

dat zal geen goed idee zijn.
kit werkt enorm en dat blijf je zien

Timo Zuiderduin

ik zou inderdaad even doorsparen en het dan gelijk goed laten doen.
dan weet je zeker dat je een mooi resultaat hebt!

peterachterop

zijn op zn hoogst 4 gaatjes die lassen ze plamuren en spuiten (meestal spuiten ze het uit.).

Edgar

Bij mij is het ook gedaan en hebben ze alleen de vierkantjes gespoten tot aan het randje wat er zit. kostte mij toen 150 geloof ik heb het laten doen met het verwijderen van een deukje en wat polijstwerk rondom..

Bartjuhh

naja lijkt mij unaniem advies  ::) Dan blijven de plaatjes nog ff zitten  :angel:

Timo Zuiderduin

Kon je weer niet wachten  :)

ducktapetuning heerst  ;D

Bartjuhh

Misschien een origineel idee : "The Duck Tape Car" by Remko de W.  O0

mickeynox

Is nog best wel veel 150 eury. moet er dan zoveel gespoten worden. voor dat geld laat ik nl een hele bumpert spuiten  ???

Michel Cijs

moet aan gelast worden, geplamuurt, en netjes uitgespoten

150 euro is eigenlijk nog goedkoop vind ikzelf

peterachterop

Op t automaxx forum staat een topic "zo slecht tunen wij nog niet"
Daar past ducktape tuning in. ;D

mickeynox

Maar daar zit het het renault logo niet bij cker bij die 150 euro
(eigenlijk weet ik het antwoord al )

Edgar

Niet die op de kap nee alleen achter de plaatjes "MEGANE" en "RENAULT" en de precieze prijs weet ik niet meer omdat er meerdere dingen teglijk zijn gedaan zonder bon...

Bartjuhh

Oh oh zonder bonnetje  ::) als we dan toch bezig zijn met een begroting, wat zou ik kwijt zijn voor mijn motorkap straktrekken?  :laugh:

Edgar

Geen idee wel wat meer als 150 kan ik je vertellen met of zonder bon..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev