Advertenties


duplex uitlaat

Gestart door bas1984, 15 januari 2006, 19:18:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

bas1984

aangezien ik nu beetje aant kijken ben en prijzen aant opvragen ben voor een duplex uitlaat (L + R)

kwam ik opeens uit bij Skytune in belgie... en kreeg ik een zeer interessante prijsopgave..... duplex uitlaat systeem word custom made gemaakt met inox buizen.....

1 iemand ervaring met inox...

2 iemand ervaring met skytune in belgie?

mzzl bas

peterachterop

bas, INOX is het belgische woord voor roestvrij staal.

Stefan

Ik weet dat je van RVS verschillende kwaliteiten hebt en dat er verschil zit in levensduur ertussen.
Je hebt absortiedempers (goed) en reflectiedempers(iets minder) dit hangt wel af van wat voor een type geluid je mooi vindt.
verder durf ik er niks over te zeggen.... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

bas1984

Citaat van: peterachterop op 15 januari 2006, 19:38:40
bas, INOX is het belgische woord voor roestvrij staal.

daarvoor ben ik nerderlands ;-)

Timo Zuiderduin

Mag ik vragen wat voor prijs ze daar ongeveer rekenen?
en is dit een prijs voor alleen de einddemper of de volledige uitlaatlijn?

ik ben binnenkort waarschijnlijk ook toe aan een nieuw uitlaatje en ben op zoek naar een betaalbare optie (wel L+R)

Niels Nederlof

Ik heb niet veel ervaring met skytune. Ik heb enkel een katvervanger gehad van dit merk, de zogenaamde "twister". Het binnenwerk hiervan was na 1,5 jaar echter al helemaal los. Dit is echter al wel enige tijd geleden. Michel C. heeft waarschijnlijk nog wel wat meer ervaringen...
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

bas1984

dat heb ik van de merken sebring en remus ook al gehoord

Michel Cijs

mijn pers. ervaring met pro inox is niet fantastisch

het klinkt wel lekker fel, racy geluid, en het poets mooi op maar qua binnenwerk ben ik niet onder de indruk

bij mij gaat dan ook alles eraf en hebben we de componenten nu zelf uitgezocht en gaat jan zelf wat in elkaar bakken op basis van de bestaande bochten uiteraard......dat wordt kwalitatief iig een stuk beter, en qua geluid acceptabel en iets donkerder verwacht ik zelf

mijn tip: goedkoop = uiteindelijk duurkoop......MCC maakt, voor zeker niet weinig geld, een kwalitatief super mooie duplex uitlaat van laser voor je met een lange garantie.......dat is de beste koop die je op dit gebied kunt doen denk ik (ook getuige het aantal MCC-uitlaatjes binnen de club ;))

bas1984

tsja qua binnen werk... zo heb ik ook al verhalen gehoord van sebring en remus dat  vervelende rammaltjes ontstaan mede doordat er aan de binnenkant iets losraakt....

en ik hoef ook nie voor een appel en een ei een uitlaat te hebben, wil er gewoon zeker van zijn dat ik iets goeds onder me auto heb hangen en nie dat er om de week na gekeken moe worden omdat er weer iets nie klopt ect ect ect....

zal zeker tegen die tijd ook nog eens contact opnemen met frank van MCC.....

ben nu nog een beetje aant rondkijken/ vragen, en ervaringen te horen van verschillende mensen van verschillende bedrijven/merken uitlaten....

heb wel al van verschillende mensen gehoord dat skytune echt perfect werk aflevert.... maar kan natuurlijk altijd vragen om een bepaald merk te gebruiken....

peterachterop

www.uitlaten.com

Dit is de site van EPS in hoogezand.
Die lui maken ook inox uitlaten en zijn ook niet de goedkoopste maar wel 1 vd beste hier in het noorden.

Timo Zuiderduin

heb ik toevallig laatst een offerte laten maken.
kostte geloof ik al 1000 euro voor alleen de einddemper. (L+R van RVS)
maar hun maken hem dan wel helemaal volgens jouw smaak, zelfs geluid kunnen ze voor je bijstellen.

peterachterop

Juist.

Mn oom heeft een oude corvette en heeft daar zn uitlaatsysteem laten maken.
Ze stellen het systeem naar eigen smaak af.

Stefan

Heb ik destijds ook mijn einddemper(Magnex) laten monteren
Mooie en uitgebreide zaak daarzo :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

zonnetje

Tubex in Wehl maakt ook systemen op maat o.a. van Laser

www.tubex.nl

Kenny Mattheus

Even dit omhoog gooien

nog iemand andere ervaringen met skytune? Heb hun prijs laten maken voor een dubbele uitlaat, sierstukken zorg ik zelf voor. Ze moeten alleen een demper van hun gebruiken. Ken iemand die er eentje van steken heeft en heeft er toch nog een last mee gehad. Maar is de kwaliteit van het inox etc goed?
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev