Advertenties


Als ik de lampen uitzet gaan de deuren open?

Gestart door Jasper, 9 januari 2006, 21:54:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jasper

Hallo,

Ik heb een heel raar probleempje waar ik maar niet achter kan komen hoe dit kan.

Als ik mijn lampen aanzet ( en die werken ook gewoon allemaal ) en vervolgens weer uit doe, dan gaan de deuren van het slot dmv de cpv.
Ik snap dit niet ???, wat hebben mij lampen nou te maken met mijn cpv, ze zitten verder toch nergens met elkaar verbonden?

heeft iemand toevallig ook dit probleem gehad, of weet iemand de oplossing?
Het gaat hier om een Megane Coupe Phase2.

Alvast bedankt O0



peterachterop

wat is dat toch met die lampen van jullie.

vandaag ook al iemand wiens lekus lampen de hele auto ontregelen.

Sjors

hahahaha ach ja peter Shit happens hahaha

Bij de een komt het door andere lampen en iemand anders krijgt problemen door het wisselen van een band ( bij wijze van)

Daar heb je een renault voor  :P
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Timo Zuiderduin

in je dashboard zit ook een knop waarmee je je deuren op slot kan zetten. misschien dat die kabel langs de kabels van je lichtschakelaar lopen en dat die ergens sluiting maken!

bas1984

zou dit dan met gewone lampen nie het geval zijn  ::)

Jasper

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op  9 januari 2006, 22:14:11
in je dashboard zit ook een knop waarmee je je deuren op slot kan zetten. misschien dat die kabel langs de kabels van je lichtschakelaar lopen en dat die ergens sluiting maken!

Dat kan idd wel ja.
Misschien maakt hij ligte sluiting met de dashboard verlichting, die dan in het het knopje van de cpv.

Ik ga het morgen met daglicht meteen even checke

Bedankt voor de snelle reacties

solidsjakie

Citaat van: Sjors op  9 januari 2006, 22:08:37
hahahaha ach ja peter Shit happens hahaha

Bij de een komt het door andere lampen en iemand anders krijgt problemen door het wisselen van een band ( bij wijze van)

Daar heb je een renault voor  :P

Renault hangt ook alles aan elkaar voor luxe.
Zoals ik laatst had:
Ruitenwissers in constante stand. Ik reed ongeveer 100. Verderop file door ongeluk. Dus ik rem af, kom stil te staan. Springt de ruitenwisser in de interval stand(niet met het stokje, maar computer gestuurd zegmaar). Ik ga weer een stukje rijden en hij gaat weer constant.

Misschien zit er wel een optie in de PH2 waarmee je de deuren op slot krijg bij meer dan 30km/h en weer open gaan als je de lampen uit doet. Met Renault, you never know.

Stefan

ja, bij mij ook idd,
Best handig viond ik het als je bij een stoplicht kwam ging het automatisch in de interval :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ForeverYoung

Wat Sjors beschrijft: voor de file, daar is het handig voor. zit bij mij ook in de '99er phase 1 hatchback (een '96er M?gane schijnt het dan bijv. weer niet te hebben..)

net zoiets: als je de ruitenwisser in actieve stand hebt staan, en je zet de versnelling in achteruit, gaat je achterwisser ook even werken (deze is wat bekender)

peterachterop

o jawel hoor.

die van mij heeft het ook en komt uit 1996

toeter


Reinier Goorden

Met dat aangaan van de achterruitenwisser had laatst iemand zijn motortje doorgebrand. Lag een dik pak sneeuw op de achterruit en bij het in de achteruit zetten ging door deze persoon onverwacht de ruitenwisser aan.
Dus niet altijd even handig. ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev