Advertenties


display middencolsole

Gestart door peter18, 8 januari 2006, 18:40:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peter18

mijn display in mijn middelcolsole naast mijn klok doet het niet wat kan hier de oorzaak van zijn. kan het komen
omdat ik een aiwa radio/cd speler heb want mijn stuurbediening werkt namelijk ook niet ik zou het namelijk wel mooi vinden
als dat display het doet. een zekering kan het volgens mij niet zijn anders had de klok het ook niet gedaan denk ik

iedergeval alvast bedankt,

peter

Jasper

Dit heb ik laats toevallig bij de dealer gevraagt.
Deze zij dat er voor sommige radio's een verloop kabeltje verkrijgbaar is, zodat je, je radio kan aansluiten op je stuur afstandsbediening en op je display.
Ik ben toen meteen naar audio zaak gegaan, deze had wel radio's van pioneer en kenwood die dat hadden  maar deze waren mij iets te duur ( tussen de 600 rn 700 euries ) ::).
Het is nu normaal dat je display niet werkt, deze gaat alleen aan als je de orginele Renault radio aanzet ;)

succes ermee


Stefan

bovenstaande verhaal klopt idd
Als je de originele renault radio eruit haalt doet alleen je klokje het nog, de stuurbediening en display vallen uit.
Mits je een speciaal kabeltje aanschaft (die overigens mega duur zijn) en alleen bij bepaalde merken/types radio
Voor Aiwa betwijfel ik het of dit te verkrijgen is....
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Greencabrio

Trouwens die Pioneer radio's zijn heel niet duur hoor....Vanaf 99 euro heb je ze al...Stalkadapters waar we het hier over hebben zijn vrij kostbaar een goede 90 euro ben je zo kwijt...Alleen voor aiwa is het de vraag of ze bestaan. neem eens contact op met www.rondevries.nl zij kunnen je wel verder helpen hiermee..Zij hebben namelijk verschillende stalk adapters in de voorraad.

Patrick

Ik heb zo'n kabeltje voor JVC en koste +/- 75 euro.
Werkt echt perfect  :D

Joost-cabrio

en ik had hem voor mijn pioneer maar ivm nieuwe radio past hij er niet meer in  :'(

Timo Zuiderduin

heb je hem nog Joost? en werkt die dan ook op mijn Pioneer?

peter18

iedergeval bedankt ik ga er dan ff achteraan want het is wel gaaf als het werkt want volgens mij zit er
ook temperatuur meter bij ofniet

Stefan

temperatuurmeter zit er zowieso in, heeft niks te maken met je radio
Sensor hiervoor zit in je rechterspiegel ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

peter18

maar die doet het niet die temperatuur want die zit volgens mij in het zelfde display als die van de radio maar die werkt ook niet

Stefan

is je temp, sensor kapot ofzo, of het kabeltje... ???
De klok deed het wel toch?
klok en temperatuur hebben in mijn ogen niks te maken met wel/geen radio..
Ik had in mijn auto ook geen speciale kabel voor mijn radio, maar wel altijd temperatuur en tijs weergave
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Megane_Fusion

#11
Bijdeze wil ik jullie dan graag , maar dan ook erg graag bedanken voor dit super topic! Ik heb dit probleem ( zie topic) dus al maanden...... dat mn km display geen beeld heeft... En ik maar overal vragen...uitproberen, verlichting, zekeringen..etc...en nu...( gelukkig achteraan begonnen , aangezien dit topic op blz. 72 stond) heb ik waarschijnlijk het probleem GEVONDEN!!! 8)7 8)7
Ik ga morgen gelijk naar de halfords om zo'n stalk adapter te kopen. Ik heb mijn rmc uit 1997 2ehands gekocht, en toen deed dat dispay het al niet. eigenaar zei dat het kwam door een kapot lampje.... huhuh!
Maar hij had er zo'n goedkoop radiootje ingegooid, dus daar zullen ze wel niet zo'n draadje voor hebben. ach...doe's gek...dan koop ik wel een jvc of een pioneer... iemand nog advies welke beter??? en waar zeker so'n stalk adapter te koop is??

Nogmaals....pffff...THANK UUU -- !-!
LOVE SARINAH

MOD: tekst weer zwart en recht

Robin

Uhm, ik wil je goede bui niet verpesten, maar we hebben het hier niet over het KM display'tje..

Dit gaat over de display naast de klok, hier komt dan op te staan welk nummer/zender je luisterd.

Het KM display zit in je kilometerteller..
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Megane_Fusion

#13
.......Shooot............. 8)7 meen je niet. dacht te lezen dat zijn klokje het wel deed...i must be tired. :0.. nouja anyway..nee, mijn km display geeft geen beeld. die onder mn km teller. dus...ben weer terug bij af,
misschien toch maar een topic van maken :?...............

MOD: Hier ook tekst weer zwart en recht
Al die kleurtjes zijn leuk, maar om er nu ieder bericht mee te typen lijkt me geen goed idee :neen:
Bedankt!

RobScénic

maar heb je dat lampje al gecontroleerd dan? Want dat zou het wel kunnen zijn. En werken alle zekeringen?
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev