Advertenties


Herinnert u zich deze noch...noch.....noch?

Gestart door Thomas Rouw, 6 januari 2006, 12:02:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thomas Rouw

Hee hallo allemaal,

herinnert u zich deze nog,? ben al een paar jaar geen lid meer omdat ik erg actief ben binnen de kitcarclub (mijn hobby auto) maar ik kijk hier nog regelmatig eens ff rond.



ik wilde jullie even van het heugdelijke feit op de hoogte stellen, dat mijn renault megane coupe 2.0e gisteren probleemloos de 300.000km heeft gepaseert.
door de jaren heen wel wat vervangen hoor:
2 sets wiellagers, 6 remschijven 2 trommels en onnoemlijk veel blokken, de 4e distributieriem zit er net in, 4 nieuwe uitlaat kleppen (bij 180dznd) 2 uitlaatdempers, 2 middenpijpen, 80 liter olie, 4 sets brisk premium bougies, 4 sets 17" 205 banden, 3 sets michelin energy 14" 185 banden
1 nieuwe aandrijas 3 nieuwe hoezenetc etc etc etc, maar wat nog wel geinig is om te vertellen dat de originele koppeling en drukgroep nog steeds perfect functioneert.

Ik kwam uit hilversum van mij werk afrijden en precies toen ik thuis de straat in reed was het zover, hij heeft dus de hele nacht op de parkeerplaats gestaan met exact 3 ton op de teller, anyway kijkt u zelf maar even!

snachts


s'ochtends

hier een link naar de ingezoomde versie
http://venixjr.student.utwente.nl/thomas/gallery/albums/megane/DSCF0007.jpg

grtz Thomas.... renault?---->? 8)




Stefan

gefeliciteerd :D
ze kunnen het soms toch wel bij Renault ;D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EyesOnly

Haha gefeliciteerd.
Een leuke geruststelling aangezien mijn coupeetje de 75000 gaat passeren :D

Paul

Gefeliciteerd Thomas 8)
Je hebt me ingehaald, de mijne heeft nog maar 288.000 gelopen :D
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

mickeynox

 :D super hoor 3 ton, alleen jammer dat de foto's het nie meer doen  :-\

EbOoZ

Goed bezig Thomas :D. Ik heb nog keurig 220.000 te gaan voor ik bij die stand ben ;D

harm

 :o en ik maar denken dat de mijne veel had gelopen (203841 Km) :P
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Thomas Rouw

#8
de foto's doen het weer, snap er geen zak van hoe mijn FTPtje zich gedraagt de laatste tijd....

anyway hee Paul ook nog steeds van de partij? gaaf man dat de jouwe ook nog mee doet. ik zweer het je als je een 2.0e hebt em je ondehoud goed doet (verse olie is het minste) en nog maar 2 ton op je teller hebt dan zou ik me nergens zorgen over maken, behalve dat je de boel netjes warm rijd voor je echt op het gas gaat.

ik moet er trouwens wel bij vertellen dat ik zelde echt onbenullig hard rijd met mijn megantje, op de snelweg altijd cruisecontroll erop met 135 a 140, maar boven de 4500RPM kom ik bijna nooit, maarja in mijn geval heeft dat ok geen nut, want de striker is met 496kilo en 140PK bij 7400 toch sneller dan welke megane ook, dus als het hard moet pak ik die wel.

anyway er is weer 2dznd bij gekomen en nu ben ik ook toe aan een nieuwe aandrijfashoes (waren ook nog origineel hahaha... Honda eat your hart out)

grtz Thomas

(ps het doel is uiteraard de 5 ton he maar dat snapten jullie ook al)

Stefan

Geef jezelf op (of laat jezelf opgeven) voor autoweek "klokje rond" of iets dergelijks.
Ik ben wel eens benieuwd naar het resultaat ;D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

JeroenD

Mijn auto staat op 310.000
Een Renault Megane Coupe van 1996.. 2.0 8v

Goldwheelerke

Hee Thomasje!!!

Hoe ist jongen? Lang geleden zeg.
Jammer dat de foto's het niet doen, maar ik herinner me je coupeetje zeker nog wel.
Ben zelf nu aan mn 2e megane bezig. Maar mn "oude" zit nu nog steeds bij t clubbie hehehe.

Ik weet nie of je msn hebt, maar voeg me anders maar eens toe dan kunnen we bijpraten ;)
ninjazxr_racer@hotmail.com

gr gerwin  :)


Rmc_Jelluh

mm btje jammer dat ik bij de mijne op 214dz een neiuwe engine erin moest steken maja als ik met deze nog 2ton ken rijden ben ik wel tevreden ..

iig goed te lezen dat ze de 3ton goed halen .. !-!

Michel Cijs

ook deze is rond de 2 ton geheel aangepakt hoor ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev