Advertenties


Stoelen laten bekleden!!!

Gestart door Greencabrio, 5 januari 2006, 15:15:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Greencabrio

Zijn er nog mensen die weten waar je een autostoel kan laten bekleden? En dan een mooi prijsje. Misschien iemand die dit als dagelijks werk doet binnen de club of een kennis heeft? Ik wil ze of in leer of skai laten bekleden. En dan wordt het denk ik skai aangezien dit een enorm prijsverschil is tov leer...


Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Greencabrio

dure grap die all-stof michel!

1187 euro's was ik kwijt voor 2 stoelen bijna net zo duur als een heel interieur bij creato.

Ben nu dus eens aan het zoeken naar andere bedrijven...Skai is namelijk een stuk minder kostbaar!

Jeroen

Skai is toch van dat nep leer?

Is niet fijn in de zomer, wordt gloeiend heet en gaat plakken als je in je korte broek zit.

Greencabrio

meerdere mensen die ik gesproken heb met leren bekleding hebben hetzelfde probleem. Maar goed iemand die een leuk adresje weet?

Timo Zuiderduin

slechte ervaringen gehoord van mensen waarvan bij DGB hun bekleding is laten doen door all-stof.

mijn bekleding is overigens supergoed gedaan,.. ik zit nu alleen niet thuis dus weet zo 1,2,3 niet door welk bedrijf het is gedaan. ik zal het vanavond ff opzoeken dan laat ik het even weten.

Michel Veltman

sja zoals je ook weet is het bij DGB nogal haast werk en dat zal voor all-stof niet anders zijn...dit zal dan ook resulteren in misschien minder resultaat.

zelf hebben ze in hun kleine showroom een golf vr6 staan met wit/zwart leder en dat ziet er waanzinnig mooi uit :D
ze hebben voor zover ik weet al aantal prijzen behaald dus ze kunnen het wel ;)

maargoed blijft vakwerk natuurlijk :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Robin

Skai is el cheapo nep leer.
Ik wil niet ###lig over komen ofzo maar je wel behouden voor het uigeven van een smak geld aan iets waar je spijt van krijgt.

Skai slijt vele malen sneller dan leer. Een stoel zal dus zeer snel slijten omdat er een hoge gebruis intensiteit is.
En leer zal altijd plakken , en ook warm worden. Alleen echt goed leer zal dat ten opzichte van skai zo'n 10 voud minder zijn.

Ik raad je aan ffies door te sparen en dan alles in 1x goed te doen scheeld je een hoop geld en ergernissen.

Carcept doet ook aan bekleden met leder / alacantra misschien hun eens benaderen hebben nette prijzen.

M.V.G

Greencabrio

Kijk Robin aan jouw heb ik wat!! Goed advies en een bedrijfje die het doet! Ik ga gelijk even contact met ze opnemen, maar ik denk dat je cartrend bedoelt of niet?

Timo Zuiderduin

Ik heb het even opgezocht in de boeken en weet nu waar mijn bekleding gedaan is!

www.cciautobekleding.nl

en ik hoor ook goeie verhalen over DG custom leather.

Robin

oeps hehe  :embarassed: cartrend ja  :D

Greencabrio

#11
Nou een aantal bedrijven geraadpleegd om de standaard stoelen(2) in leer te laten bekleden.

Voor de mensen die interesse hebben:

All Car stof
? 659.60 per stoel in het leer

Ton van de werf :
? 357 per stoel +/- in het stof of skai'
? 595 per stoel in zwart lees?

Cci autobekleding:
? 565 +/- per stoel in het leer

Cartrend:
? 392 per stoel in het leer

Alles is incl BTW

Stefan

en de rest?
deuren, pook, (stuur?) handrem, achterbank, zijpanelen, etc
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EyesOnly

Inderdaad, alleen de voostoelen is natuurlijk geen gezicht ;)

Greencabrio

Ik heb een tweezitter he heren...De rest van het interieur heb ik wat anders voor!!! Maar goed ik heb een paar nieuwe stoelen op het oog! vandaar dat de oude te koop staan!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev