Advertenties


voorste zijruiten uithalen

Gestart door eliatuning, 2 januari 2006, 19:58:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

eliatuning

is het moeilijk om de voorste zijruiten uit tehalen? wou ze graag tinten, maar weet niet wat ik allemaal moet losdoen, om ze eruit te halen.
kan er iemand mij helpen?
greetz
rather low and slow than high and fast

Nielske

Sorry daar kan ik je niet mee helpen...
maar weet je zeker dat je nu je ruiten gaat tinten?
Er komen steeds meer berichten hier op t forum van mensen met boetes vanwege getinte ruiten. Er is ook een topic over. Ik wilde t eigenlijk ook doen maar heb me door die negatieve berichten bedacht.

eliatuning

kan er mij echt niemand helpen daarmee?
ik weet dat het hier in belgië strenger is dan in nederland met getinte ruiten
maar ben er over aan nadenken om het te gaan doen
moet toch pas in januari volgend jaar naar de keuring opnieuw
wou daarom ook graag weten of ik snel mijn voorste ruiten eruit en erin gezet krijg

greetz
rather low and slow than high and fast

matthew

Als je de deurbekleding eraf hebt (alle schroeven zitten in het zicht,je moet ook je speaker uitbouwen),
dan laat je het raam tot halverwege zakken en dan zit er een (meestal wit)klem aan de achterkant van de ruit geschoven die haal je eraf dan druk je de ruit een klein stukje naar de buiten kant zeg maar en dan trek je de ruit omhoog en kun je hem eruit halen.
Ik hoop dat je zo genoeg info hebt en dat het lukt het valt best wel mee.
Mvgr.Matthew

eliatuning

ik ga het eens proberen als ik tijd heb
het lijkt me niet moeilijk als ik het zo zie zoals jij het beschrijft

thx

greetz
rather low and slow than high and fast

Roeland

hoi elia tuning.

is inderdaag niet moeilijk.
onderaan zit in je ruit dus een klein gaatje waardoor dit plastik (lees: pas op want dit breekt nogal) wit asje doorzit. op dat asje zit ook je 'gelijder' van je elektrisch motortje.

ik denk zelfs dat je ruitenrubbers er allemaal uitmoeten.

eerste keer zal je er wat langer mee bezig zijn. maar keer erna is het zo gebeurt.

groeten Roeland

The Nilles

ik heb het ook eens gedaan... misschien dat ik er zelfs nog eregens een foto shoot van heb, per onderdeel een foto van geschoten, mocht je het nog willen weten moet je me even mailen op nielsmensink@wanadoo.nl
dan zal ik kijken of ik de foto's nog ergens heb, anders omschrijf ik het wel voor je..
maar het kan redelijk snel gebeurt zijn, als je weet hoe het moet...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev