Advertenties


Angeleyes deel 3

Gestart door Jan van Heteren, 27 december 2005, 09:10:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Greencabrio

Dat is niet zo  :police:

haha Nee bij de lampen met schotje heb je het volgende in je unit zitten geloof ik( had ik ergens gelezen in deze topic)

1 lamp stadslicht
1 lamp dimlicht
1 lamp grootlicht
1 knipperlicht

In mijn lamp zonder schotje zit dus:

1 lamp stadslicht
1 lamp dimlicht+grootlicht
1 knipperlicht

Met de lamp ZONDER schotje kan je heel simpel de stekker oversteken. Bij de lamp MET schotje moet je dus de stekker aanpassen om het grootlicht te verbinden.

Erik22

Volgende week bestel ik bij Stroeve donkere angeleyes en donkere lexusachterlichten zoals het er nu voorstaat :D

Remco_B

#92
Ik ben bezig geweest om ze te monteren. Ze passen wel redelijk goed. Elektrisch heb ik een hoop lopen kl*ten en het zit nog niet helemaal lekker.

Eerst met ampies gewerkt maar dat was geen succes toen alles door gesoldeerd. Nu werkt alles wel behalve 1 ring van de lamp aan de passagierszijde. Denk dat de LED defect is.

Heb ook wat probleempjes met het dimlicht aan de bestuurderszijde. Heb het idee dat er wellicht een te hoge spanning loopt.

Kortom het is nog niet zoals het moet zijn.

Ik kom er verder ook niet meer uit hoe het dan wel moet. Het aansluitschema is wel goed.

Van de week maar ff bij een garage naar laten kijken :( Schijnbaar is elektro niet mijn sterke punt  :)

Sjors

@ Eric F

Zijn er donkere angeleyes dan? of bedoel je de smoke versie ?

:D
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Paul

Citaat van: Michael op 31 december 2005, 14:46:17
Dat is niet zo? :police:
Over welke stekker hebben jullie het dan ???
Ik heb het over de originele stekker die achter op de koplamp zit.
In die stekker zit:
+ stadslicht
+ dimlicht
+ groot licht
- massa

Heeft voor de rest niks te maken met het schotje, het verschil zit IN de koplamp
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

peterachterop

ja maar dave heeft de nieuwe stekker op de bestaande geklikt wat bij mij never nooit niet past.
en gesoldeerd zit t toch wat lekkerder. de originele stekers zullen wel wat beter in elkaar zitten qua waterdicht heid.

Paul

Zit er nog een verloopstekker tussen bij de angeleyes??
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Erik22

@Sjors Er zijn inderdaad zwarte angeleyes.. www.carpartstuning.nl

Greencabrio

Nou die van mij klikte er zo in en ik had een koplamp zonder schotje! Oftewel heb je er een met schotje dan staat je wat soldeerwerk te wachten. Misschien dat de renault dealer wel standaard stekkers heeft liggen van de koplampen zonder schotje! Kwestie van omzetten is het dan.

Sjors

Die zwarte angeleyes hebben ook dat voor een gele auto leleijke zilvere streepje aan de zijkant  :-[

Ik denk dat ik dan ff bij eric F kijk hoe die zwarte staan als die ze heeft
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Remco_B

Op onverklaarbare wijze brandt nu alles wel gewoon bij mijn lampies? ??? Ik heb er niks aan veranderd, maargoed beterssss? ;D :D

HAPPY NEW YEAR!!!  ;D

Dennis Postma

2Sjors, bij Erik zal dit erg mooi staan gezien hij een grijze megane heeft, dus daar zullen de grijze randjes geen probleem zijn  ;) maar bij een andere kleur is dit natuurlijk wel aan te passen lijkt mij  ::)

Greencabrio

Zoals beloofd hierbij mijn foto's!!!






EbOoZ

Die zitten er lekker strak in! Goed werk Michael :D

Erik22

ziet er goed uit michael!  :D kijken of ik dat ook zo voor mekaar krijg met jouw tips! ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev