Advertenties


Angeleyes deel 3

Gestart door Jan van Heteren, 27 december 2005, 09:10:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

zonnetje

Is er al iemand die de lampen heeft afgesteld. Dit moet toch met de schroeven aan de achterzijde? Tips?

Een van de ringen brand bij mij niet meer, zag ik net (reed er net voor, auto terug opgehaald uit de garage ivm oud en nieuw).
Morgen even meten of er wel spanning heen gaat.  :(


peterachterop

dat heb ik gelijk na t m,onteren gedaan.
das ook wel handig om dat zsm te doen. die van mij stonden namelijk richting de toppen vd bomen.

Het beste is dat te doen rond schemertijd en dan op een vlakke weg. de lampen moeten ongeveer 20 meter voor de auto schijnen.

Als je aan 1 vd schroeven draait zie je wel wat er beweegt aan t licht.

Maar t beste bij een garage even af laten stellen. :D

Jan van Heteren

Idd het beste heb je als laatste genoemd...;-)
is voor de garage maar een paar minuutjes werk
Meganomaniac

2seemegane

heb hem zelf afgesteld gewoon niet te hoog afstellen dan is het wel goed  :D

zonnetje

Slechte nieuws

Een van de ringen is bij mij defect.  :'(

Net even alles doorgemeten en waarschijnlijk is een weerstandje defect. Zit een weerstandje op de + en een op de -
Per ring zitten er twee leds (specificaties van de leds en de weerstandjes nog onbekend).

Goede nieuws

Het is eenvoudig vervangbaar  :D

Door het rubber waar de draden naar de ringen gaan te verwijderen kun je zo bij een rubbertje komen waar de twee leds mee in de ring zitten. Kon ze ook zonder probleem na verwijdering weer herplaatsen. (wel niet te dikke vingers hebben  ;D )

Als ik de boel vervang zal ik even foto's maken van e.e.a. Uiteraard moet de lamp in z'n geheel wel even verwijderd worden.

Gelijk maar even de lampen op het oog gesteld zodat tegenliggers niet meer verblind worden. Binnenkort nog maar even naar de dealer.


peterachterop

als je daar iig fotos van maakt is t zeker handig om een keer de ledjes te vervangen aangezien die ook stuk kunnen gaan.

2seemegane

of voor een andere kleur ledjes te geven ;)

Greencabrio

En een mooie boete van 65 euro's krijgen!!! Dat heb ik gehad voor met blauwe stadslichten rijden!! Was wel met mijn oude units!! Maar kan me voorstellen als je die leds vervangt voor felblauw dat je goed de aandacht trekt! En oom  :police: is daar heel blij mee hahaha

peterachterop

Ik heb mijn h1 lampen alle 4 vervangen door blue vission.
Nu lijkt die bol net of je Xenon lampen erin hebt.

RB Cartuning

Voor degene die erop zaten te wachten, de zwarte angel eyes zijn leverbaar:



Indien er weer genoeg vraag is, kan ik weer een mooie clubaanbieding maken.Ik moet ze nog wel bestellen dus hou rekening met een levertijd van 4 tot 6 weken. Ze kosten 289,- per set, maar voor de leden wordt dit 259,-
Hieronder weer het bekende lijstje:

1.
2.
3.
ect

Groeten,

Robert
RB Cartuning

zonnetje

Ben benieuw hoe de zwarte op de megane staan.

Greencabrio

Zal mij ook benieuwen! Als je een zwarte heb volgens mij wel mooi. Maar een gele weet ik niet. Op de site staat een gele met morette units in het zwart en is niet mijn smaak, maar toch ben ik erg benieuwd!

Stefan

staan volgens mij errug strak op een zwarte(of iig donkere) megane.
Wel weer jammer van dat alu-kleurige randje vind ik persoonlijk (tenzij je ze op een lichtgrijze auto zet natuurlijk... ;)
Ben weer errug beieuwd naar de 1e foto's hiervan :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

mickeynox

Heb zeker wel intresse, maar jammer dat ik net gewone zwarte koplampen heb. Vind het zonde om nu maar weer nieuwe aan te schaffen  :(

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev