Advertenties

RS rijders?

Gestart door Huite, 26 december 2005, 13:42:29

Vorige topic - Volgende topic

Huite

Ben benieuwd of er meer RS rijders zijn op dit forum.
Heb dan wel wat vraagjes! :laugh:

Ciao, Huite

Roy

geen RS rijden.. maar gooi de vragen maar in de groep..!!!

groeten roy

Dovski

Ja, hier een RS rijder, maar of een kenner?
Racing is the game, Renault is the name. Megane is the best, forget the rest!

sebastiaan

Dovski.. toevallig op oud jaar in sliedrecht geweest. ???

Dovski

Nee, niet in Sliedrecht geweest

Huite

Citaat van: Dovski op  3 januari 2006, 16:34:53
Ja, hier een RS rijder, maar of een kenner?

Ervaringsdeskundige heet dat toch? :-)

Paar vraagjes:
Is jouw koppeling ook zo "gevoelig".
De mijne moet je met fluwelen voetjes bedienen.

Als eens aan chip-tuning gedacht?
Heb een offerte ligggen voor 260 pk en 352 nm voor 698 Euries!

Waar heb je je Eibach veren gekocht en hoe duur waren ze?

Ciao, Huite

Dovski

@huite

Koppeling is zeer gevoelig (nog gevoeliger dan mijn vrouw  8), dus inderdaad fluwelen handschoentjes aan of race schoentjes (heb je zelf wat meer gevoel. File-rijden is in ieder geval naatje. Sta je daar met 225PK en gevoelige koppeling.

Inderdaad gedacht aan chiptuning, alleen nog ff sparen. Ben bezig om auto in te ruilen voor een Megane RS F1. Dus misschien die chiptunen. Je kan hiervoor kijken bij www.chipmeister.nl. Daar kan je ook garantie afsluiten. Extra 35pk en 50Nm meer koppel (totaal 350NM) voor Euro 750 incl. inbouw. Extra garantie voor Euro 170.

Ik heb mijn dealer (Van Kerkhof & Visscher) gebeld en zij hebben het voor mij geregeld bij een bedrijf in Veenendaal, euro 375 all-in, absoluut het geld waard.

Huite

Citaat van: Dovski op  7 januari 2006, 10:42:21
Ben bezig om auto in te ruilen voor een Megane RS F1. Dus misschien die chiptunen.

@Dovski

Heb je al zicht op de motorspecificaties van de F1? Ze zullen hem toch niet met 225 pk durven uit te leveren neem ik aan.
Je ziet diverse merken (w.o. Audi) met hun 2 liter turbo's n.l. opschuiven naar de 260 pk.

Zal trouwens wel een lekkere duit kosten die inruil...

Ciao, Huite

Dovski

Helaas weten de dealers er ook niet heel veel van, na afspeuren van internet en de gegevens die ik daarop vond wordt de F1 gewoon met 225PK uitgeleverd. Probeer er wel Chiptuning en verlaging bij te praten.

Zal inderdaad een lieve duit kosten, maar je krijgt een wel exclusieve auto voor terug. Dealers in NL weten nog niet wat tie in NL moet kosten. Kost in Frankrijk Euro 29000.

Adios

Huite

Citaat van: Dovski op  8 januari 2006, 12:36:58
Helaas weten de dealers er ook niet heel veel van, na afspeuren van internet en de gegevens die ik daarop vond wordt de F1 gewoon met 225PK uitgeleverd. Probeer er wel Chiptuning en verlaging bij te praten.
Zal inderdaad een lieve duit kosten, maar je krijgt een wel exclusieve auto voor terug. Dealers in NL weten nog niet wat tie in NL moet kosten. Kost in Frankrijk Euro 29000.

Neem je die Recaro's erin? Is een optie heb ik begrepen. Moet je alleen je middenarmsteun missen!
Kun je nog opties kiezen als bijvoorbeeld een beeldschermnavi? Of is het ??n uitvoering net als bij de Trophy?
Voor mij een reden om toen geen Trophy te nemen.

Ben erg benieuwd naar je ervaring met Chiptuning. Denk dat ik dat dit voorjaar ook laat doen. Laat jij dat via je dealer doen? Zou ik pikant vinden! ;D

Heb een tuning aanbod van Digitune uit Nunspeet. Is goedkoper dan Chipmeister en is inclusief 50.000 km motorgarantie ?n een run op hun eigen testbank. Heb eerder zaken met Digitune gedaan en ze zijn daar m.i. serieus met hun vak bezig.

Ciao, Huite

Michel Cijs

even offtopic, top dat de eerste rs rijders ons forum hebben weten te vinden  8)

ik vind het heerlijke auto's en hoop ze eigenlijk zsm eens binnen een clubmeeting terug te zien  ;) :D ;D

Timo Zuiderduin

Ik zal binnenkort ook eens even bij iemand een flyertje onder zijn ruitenwisser stoppen.
In het kleine dorpje Nieuwveen (ZH) zie ik regelmatig een mooie oranje RS staan.

dit forum kan wel wat meer van deze PK-bommetjes gebruiken!! :D

Stefan

idd altijd leuk om ze er op een meeting ook nog eens bij te hebben...
En dan nog eens een beetje opgeleukt... ;D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Trophy RS turbo

Hallo,

Beetje een oud topic,,,,maar vanaf zaterdag ben ik ook een rs turbo rijder !-!

Kan zaterdag mijn meg 2 trophy rs turbo ophalen........laat ook wel een ander leuk beestje achter helaas met 370 pk l-

Kleur van de meg is grijs
staat op 18 inch antraciete velgen en heeft 10000km gereden
verder bijna alee opties op volleer en navi na.

zal proberen effe pics te plaatsen...

voor tips over velgen en chippen sta ik altijd open :)

Rmc_Jelluh

ik denk dat willie wel wat weet over het chippen vande rs.. die heeft er navraag over gedaan..
hij is zelf ook rs rijder (een van de opvallende) !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev