Advertenties


Bestuurdersstoel instellen

Gestart door Inge, 25 december 2005, 00:16:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

rik

Je zult toch ff onder de auto moeten kruipen. De 4 bouten van de slede (rail) lopen namelijk door de bodem heen. Je moet ff goed zoeken, maar je zult 4 moeren vinden. Deze losdraaien en de slede inclusief stoel kan de auto uit.
Ik weet niet of je de stoel zo van de slede af kan halen, zonder dat je de slede gedemonteerd hebt  :?

chris

Gelukt, ik heb de achterste bussen verwijderd (stoel wordt licht gekanteld. Nu zit de stoel tenminste een beetje normaal.

rik

#47
Heb je de bussen weggeslepen chris? En begrijp ik het dan goed? Ligt de rail op de bodem van de auto?

chris

De rail wordt ondersteund op 4 punten. Deze punten bestaan uit een afdichting met een geintergreerde bus.
Ik heb alleen de achterste twee punten verlaagd door de geintergreerde bus los te nemen (met een ijzerzaagje) van de afdichting. De afdichting is teruggeplaats, zonder de bus.
De rail ligt nu achter idd op de grond en de stoelzitting is nu ligt achterover gekanteld. (doormiddel van de hoogte verstelling kan de stoel weer in de originele stand terug).

De zit is nu laag zoals het in een coupe hoort. 

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev