Advertenties


Versnellingsbak ???

Gestart door French_Devil, 24 december 2005, 11:10:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

French_Devil

Gisteren op de autosnelweg schakelde ik vrij vlot terug van 5 naar de 4? versnelling heb toen ff hem laten doortrekken(2.0 16V) en wou terug naar de 5? opschakelen maar dit lukte me niet meer ...resultaat hij staat geblokkeerd in zen 4? versnelling,iemand een idee waar het probleem zit ??? Is wel grande miserie

French_Devil

Inderdaad hij is geblokkeerd in zen 4? versnelling kan geen enkel ander versnelling meer gebruiken  :o

French_Devil

het zit waarschijnlijk in de bak zelf heb al onderaan gekeken,het stangenstelsel is in orde,hij zit geblokkeerd in de bak zelf,nu is de vraag natuurlijk wat de aard van schade is,ik hoop echt dat het gaat meevallen,want anders moet ik snel op zoek naar een revisie bak of occasie... :(

French_Devil

Ok alvast bedankt voor de info,ik hoop dat het al bij al nog gaat meevallen er zullen wel een hoop werkuren aan te pas komen veronderstel ik,en dat de schade beperkt gaat zijn want mijn meganeke heeft me deze maand al 606 eurokes armer gemaakt( schijfremmen,fusee assen en wiellager rechts voor+onderhoud incl.nazicht voor APK),ik laat wel iets weten hij staat ondertussen al in de garage,dinsdag gaan ze eraan beginnen...

French_Devil

Heb goed nieuws ivm het probleem dat ik had...
De schakelstang in de versnellingsbak zelf was een beetje verwrongen,blijkbaar omdat ik steeds veel moeite had om hem in zen achteruit te krijgen,metaalmoeheid noemen ze dat (lol) maar ze hebben hem z??r goedkoop vervangen en omdat ik al redelijk wat kosten had deze maand hebben ze gewoon 60? gevraagd voor die herstelling inclusief nieuwe versnellingsbak olie,ben dus weer uiterst tevree nu,en alles loopt "weer" gesmeerd !!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev