Advertenties

verkleurder kapjes voor de spiegels.. (die kleine drie hoekjes..)

Gestart door X, 22 december 2005, 22:15:14

Vorige topic - Volgende topic

GVR

Mooi om te weten....Ik baalde er al van dat het mij pas na de garantie opviel. Ga er begin volgend jaar gelijk achteraan. :D

RdW

Nou mister X,
namens me collega bedankt,
hij heeft er nieuwe op zitten nu... :D

GVR

Bij mijn dealer willen ze niets weten van garantie. Gewoon dokken. Heb Renault nederland gebeld en die is er nu mee bezig. Vroegen ze mij wat ik nou van Renault NL verwacht. ??? Nieuwe kapjes natuurlijk. :)

Jeroen

RdW

ja de dealer hier vond het vreemd dat ik dit wist,
en vond dat ik niet zoveel op forum's moest lezen... :)

tada, maar hij heeft het wel geregeld,
zonder tegenspruttelen...

Paul B.

Nou ik denk dat mijn dealer ook wel aardig zal beginnen tegentespruttelen  ;D
als ik zeg dat ik gratis nieuwe spiegelsierhoekjes moet hebben vanwege
verkleuring. Maar goed zal in de toekomst wel eens een balletje opgooien daar,
al moet ik zeggen dat de mijne er nu weer netjes uitzien (silliconen  :D).

GVR

Als ik er in mijn garantie periode op had gewezen had ik er voor moeten betalen terwijl het nu ( sinds 20-12-05 ) onder garantie valt.Vind ik een beetje scheef.

San

Ik heb het ook bij mijn dealer gemeld, deze zegt dat het goed is voor de omzet!
Heeft het inmiddels bij Renault NL aangemeld met bijbehorende foto!!!!
Wordt vervolgd.

Jacob

Ik zal toch ook nog eens kijken of de kapjes bij mij zijn verkleurd, was me nog niet echt opgevallen eigenlijk.

X

Citaat van: GVR op 23 januari 2006, 21:24:23
Bij mijn dealer willen ze niets weten van garantie. Gewoon dokken. Heb Renault nederland gebeld en die is er nu mee bezig. Vroegen ze mij wat ik nou van Renault NL verwacht. ??? Nieuwe kapjes natuurlijk. :)

komt omdat het eerst zeg maar niet bekend was en er klachten over komen en dan vallen de auto's er wel onder ;)

X

Citaat van: Remko de W. op  4 januari 2006, 12:06:48
Nou mister X,
namens me collega bedankt,
hij heeft er nieuwe op zitten nu... :D

graag gedaan.. !!! ;) ;)  :D

GVR

Gisteren Renault nl aan de GSM gehad en waarrempel.......het is toch garantie. Mijn garage had de kleine lettertjes niet goed gelezen.Wel mijn computer en dat kost dan weer 54 euries :( kaatjing !!

RdW

zonde van je geld he,
bij ons is uitlezen gewoon service... ;)

GVR

Tedo

Omdat de driehoekjes voor de buitenspiegels bij mijn Megane's ook beginnen te verkleuren naar grijs maar eens langs de dealer. Die krengen kosten dus gewoon 25 euro ex. BTW per stuk (heb er dan 4 nodig). Dus maar niet gedaan.  8)7

Zojuist via het www in Duitsland 4 driehoekjes besteld voor € 31,10 incl. verzenden, en wel hier:

http://www.kfzteile-profis.de/page_1_3.php

Zoek op:
8200073430 (links)
8200073431 (rechts)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev