Advertenties


Auto die redelijk hard kraakt

Gestart door Koolaid, 22 december 2005, 18:43:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Koolaid

Goed... na een poosje na te hebben gedacht etc heb ik besloten een andere auto te kopen. Ik heb de megane nu een jaar en heb er al voor 800,- aan reparaties in zitten en zou dus ook nog mn kat moeten vervangen nu met nog wat dingetjes.. Kortom, zit ik weer op 500-600 euro ofzo.. Dit gaat me gewoon te veel kosten voor een auto die ik heb gekocht voor 4500,-. Kortom, weg ermee. Aangezien ik nu redelijk veel gezeik heb gehad ben ik op zoek gegaan naar een Jap. Puur voor de betrouwbaarheid. Dan kom ik op 2 auto's. Mazda 3 en de Toyota Corolla. Ik wilde sowieso nu een 5 deurs. Allebei een proefrit gemaakt en toen viel de Mazda 3 echt gruwelijk hard tegen. De toyota beviel wel weer enorm. En dus heb ik een Toyota Corolla Anniversary 1.6 16v besteld in het zwart. Kost wel ietsie meer dan een megane ( 22.500 ) maar ja, ik hoop er nu een paar jaar mee vooruit te kunnen. Kortom, ik ga jullie binnenkort ( eind april ) verlaten als megane-rijder ;)

Koolaid

#16
het is ook niet te vergelijken hoor! Dat hoor je mij verder ook niet zeggen. De enige vergelijking die ik maak is tussen een mazda 3 en een toyo coro.. ;) Maar ja, een auto van 4500 moet ook een jaar probleemloos mee kunnen en ik ken nu al te veel coupe's waarbij dit totaal niet lukt ( vriend van me heeft er afgelopen zomer 1 gekocht, al voor 1400,- aan reparaties, broer van mn schoonzus heeft er ook 1 gekocht januari vorig jaar en tot nu toe ook enorm veel reparaties) dus vandaar mijn keuze voor een jap deze keer ;)

Stefan

volgens mij heb jij niet in de juiste Mazda 3 gereden....... ;) ;D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Koolaid

#18
Haha.... jajajaja... het is een mooie auto etc, maar ik vind hem als een tank rijden.. autorijden zonder gevoel.... maar das natuurlijk heel persoonlijk ;)

Stefan

idd
Ik heb proefgereden in een 1,6 (105pk) en dat was me wat te traag etc (ik had een coupe fase 2 1,6-16v 110pk)
daarom ook moest het een 2 liter worden (150 pk)
en ik kan je zeggen dat dat nogal scheelt....
corolla's zijn ook goede auto's idd, maar dan juist weer net iets minder mijn smaak
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Koolaid

Helemaal mee eens hoor... qua uiterlijk zou ik volledig voor de mazda 3 gaan... geweldig mooie auto waar alle lijnen van kloppen.. Toyo, de voorkant vind ik helemaal top... de achterkant wat minder... maar ja, hij bewoog zich gewoon net ff wat soepeler en ik had veel meer feeling met de auto.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev