Advertenties


distibutie

Gestart door romadela14, 21 december 2005, 00:37:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

romadela14

hallo clubleden,wie kan mij vertellen wat het gaat kosten om mijn distributie snaar te laten vervangen van mijn megane cabrio 16i 16v uit 1999?
En moet dat perse bij de renault?
Ik hoor namelijk een snorrend geluid bij de distributiekast,of is dat normaal
Volgens het boekje is hij al vervangen bij 85000 en hij staat nu op 94000 maar een kennis zij dat misschien niet de aandrukrollen zijn vernieuwd?
Hij komt uit duitsland en rijdt echt super!
wie weet wat ?groeten ronald uit denhaag

RaymondTroost

#1
tja... iedereen heb er wel wat over te zeggen, en daar ga je door twijfelen.. Ik zou ff langs de garage gaan en die weet binne 1 minuut of het wel of niet vervangen moet worden! maar met 10.000 km erop lijkt het me heel stug..

Stefan

Bij vervangen van de distributieriem is het idd wel de bedoeling dat dan de spanrollen/multiriem etc. gelijk mee wordt vervangen.
Kosten zijn bij de dealer zo rond de 600 euro(misschien iets meer) als ze ook je waterpomp vervangen.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

roger

Prijs bij dealer: distriburieriem + spanrollen + waterpomp ? 675 inc btw.
Prijzen onderdelen: (+/-) distributieriem ? 56.34
                                     Spanrol         ? 85.--
                                     Looprol          ? 50.80
                                     Waterpomp    ? 73.--
                                  4 l olie               ? 30.--
                                  5 l koelvloeistof  ? 10
Totaal ? 305.14 onderdelen. Als je een (goede) monteur weet die e.e.a. na zijn tijd doet denk ik dat je voor zo'n ? 500 klaar bent. ???

Remco-x

Hoi ik weet niet waar je woont,maar als je het wilt laten doen eventueel,en je woont in de omgeving Alkmaar.
Dan wil ik dit eventueel wel doen.Ben zelf eerste monteur bij Renault.ik hoor het wel

Vinne

Lees ik nu goed dat Remco-x zich aanbied om onze
wagens te voorzien van nieuwe riemen?? :D

Reken jij alleen de onderdelen?

Remco-x

Ik reken natuurlijk de onderdelen + loon voor mij zelf... En dan ben je goedkoper uit dat dat ik het
onder werk tijd doe zeg maar.En alles gebeurt gewoon met originele onderdelen,in een Renault garage.

EbOoZ

Klinkt aantrekkelijk Remco... Alkmaar is voor mij maar 20 mins rijden :D

Remco-x

Woon en werk zelf in heerhugowaard ,Oja het is niet de bedoeling dat ik met hier echt verhuur als monteur.
Maar als er problemen zijn of iets dergelijks jullie kunnen het altijd vragen.Normaal sleutel ik niet vaak buiten mijn werk om.
Maar af en toe een Riempje vervangen of iets dergelijks wil ik gerust doen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev