Advertenties


Welke velgen?

Gestart door Raymond, 20 oktober 2004, 15:03:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

jeroen84

#15
ik zou gaan voor de BIllit wheels

is wat specialer

ergodyne1

Houd er overigens wel rekening mee dat als je wielen zo ver naar buiten staan, je hele lak door de steenslag kapot gaat.... Van je voorwiel slaat het naar achteren tegen het voorste gedeelte van je achterste wielkast en van je achterwielen tegen je achterbumper...( leuk zinnetje  ;) )

Ik vond dat persoonlijk (ervaring mee gehad) niet echt mooi worden zeg maar...


megane74

Wat ik zelf hele mooie velgen vind zijn die van Kosei en nog redelijk betaalbaar ook . Te verkrijgen via J&R in Ridderkerk.

ppveenstra

wat betaal je voor die rechterset?? 4 stuks 17 inc + banden?

ids

Ik weet niet of je zondag op de meeting komt maar zo ja dan kun je de keskin's even zien onder de mijne in real life :D wel een cabrio weliswaar! ;D

ppveenstra

ga ik zeker even met mijn neus boven hangen  :P

Raymond

Citaat van: ids op 21 oktober 2004, 17:53:42
Ik weet niet of je zondag op de meeting komt maar zo ja dan kun je de keskin's even zien onder de mijne in real life :D wel een cabrio weliswaar! ;D

ben er helaas niet bij, andere verpichtingen, misschien kan je een paar foto's nemen/filmpje maken ervan.. alvast bedankt!

ppveenstra

neem de digitale vriend mee  :D

Raymond


megane74

Citeerwat betaal je voor die rechterset?? 4 stuks 17 inc + banden?
Geen idee ben geen banden boer dus je moet maar even contact opnemen met J&R .Heb toen gekeken voor die velgen in 18 inch en de prijs viel me mee ,voor alleen de velg dan . Banden kun je zo duur maken als je zelf wilt .
Helaas zijn ze er niet in 19 inch anders was mijn keuze wel gemaakt .  >:(

Jeroen

Leuk h?, velgen zoeken in 18 of hoger inch in 4*100  ;)

megane74

Ja het is een behoorlijk drama waarom Renault ook niet gewoon is overgestapt op 5 gaats is mij een raadsel . Ondertussen heb ik wel al een velg gevonden maar ook 5 gaats dus dat wordt met adapters werken ,helaas . Maar denk denk dat 9J x 19 wel erg mooi zal gaan staan .  ;D

Michel Cijs


Raymond

Citaat van: Michel Cijs op  3 november 2004, 19:22:17


;)

Ik zie het nu pas.. ziet er netjes uit. Thanx voor de foto!

Michel Cijs

 :D

zo op het oog dezelfde breedtes als niels had maar twijfel over de grootte 16 of 17 inch bij deze

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev