Advertenties


Welke velgen?

Gestart door Raymond, 20 oktober 2004, 15:03:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Raymond

Ik wil na/tijdens de winter voor andere velgen gaan kijken, eerst nog even de oude set verkopen. Nu twijfel ik over de Keskin KT3. Na een kleine fotosjop van een beginner wil ik graag jullie menig weten, doen of niet? Ik twijfel namelijk ook nog over BIllit wheels..

Origineel:


Keskin KT3:

Michel Cijs

ik heb destijds eens de velgen van niels eronder gehad tijdens de sleutelmeeting, dus ff voor de beeldvorming ;)


Remko LvB

Keskins vind ik persoonlijk nog steeds een heel dik wiel. Ik weet niet in wat voor combinatie je ze dan wil hebben, want zoals Niels ze had is wel het mooist. 8J voor en 9J achter. Alleen dan moet je wel je wielkasten achter om laten rollen en dan past het nog maar net, zover ik weet. Persoonlijk vind ik dan 8J net iets te smal om voor een mooi effect.

Grtz. Remko

Raymond

Ik heb nu 7j wielen met 20 mm spoorverbreders, maar ik wil iets breder gaan. Dus als 9J achter met een 205 band past zal ik dat zeker doen. Wielkasten zijn al omgerold..

Remko LvB

Achter moet je er dan 215 banden opgooien. De cabrio blijkt iets meer ruimte te hebben dan de coup?. Maar Niels heeft ze toen verkocht aan iemand met een coup? en Niels gaf toen aan mij aan dat het net paste.

Grtz. Remko


sebastiaan

raymond ff persoonlijke mening h?, niet mij hierop afrekenen :-[
Er zijn voor dat geld vettere velgen die je minder vaak tegen komt. ;)

Raymond

Citaat van: sebastiaan op 20 oktober 2004, 15:16:07
raymond ff persoonlijke mening h?, niet mij hierop afrekenen :-[
Er zijn voor dat geld vettere velgen die je minder vaak tegen komt. ;)
Maak me gek, deze velgen kosten 1350 incl toyo's.. dus kom maar op met de suggesties..

Michel Cijs

de keskin is idd een betaalbare velg

ik zelf ben hem nog niet zo heel gek vaak tegen gekomen ook

sebastiaan

Citaat van: Michel Cijs op 20 oktober 2004, 15:20:12
de keskin is idd een betaalbare velg

ik zelf ben hem nog niet zo heel gek vaak tegen gekomen ook
ow...heb ik het wellicht verkeerd begrepen cq ingeschat :-X

Bob

Ik heb Niels z'n velgen ook altijd heel gaaf gevonden (Keskins)... dus ik zou er voor gaan Ray... En de porijs valt ook mee  ;D

Michel Cijs

deze lijkt erg op een bbs velg, maar pers. ben ik hem hier in NL maar een paar keer tegen gekomen; in D wel vaker dat wel......

de schmidt space die remko had vind ik overigens ook nog steeds super ?:D

Bob

Maar wat doen die in prijs...???

En ik vind wel dat eigenlijk de SK-bumper niet gemaakt is voor hele brede banden  :-X

Raymond

Citaat van: Bob op 20 oktober 2004, 15:25:50
Maar wat doen die in prijs...???

En ik vind wel dat eigenlijk de SK-bumper niet gemaakt is voor hele brede banden :-X
Juist wel man, dat geeft een hele brede look!


Michel Cijs

#13
ik juist wel, daarom heb ik van die dikke spoorverbreders steken

vind eigenlijk nix mooier dan een lage bumper die naar binnen loopt (zoals de sk doet) en dat je dan op het moment dat je de bumper naar binnen ziet lopen gewoon een dik stuk rubber ziet ?;D



met duits rubber heb je dit natuurlijk nog veel meer

qua kwaliteit en stoten er tegen aan kan de sk het alleen niet zo goed hebben.......

de space zit 8,5*17 normaal rond de 250 euro p st zonder band

Bob

Ik persoonlijk vind dat toch minder  ::)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev