Advertenties

Help! Heb water in mijn megane!

Gestart door pilootje, 19 december 2005, 14:19:24

Vorige topic - Volgende topic

pilootje

Ik heb sinds een korte tijd het probleem van water onder de mat. Het gaat dan om onder de bijrijders stoel. Het is ook niet weinig ofzo, er ligt echt een plasje!

Weet iemand misschien waar dit aan zou kunnen liggen??

bennievandooren

Tuned

deur rubber dat niet goed afsluit
rubber van de kabelbooom die niet goed afsluit
zal ergens iets van een rubber moeten zijn denk ik ???

Timo Zuiderduin

er zijn volgens mij al meerdere topics geweest met dit probleem.
chech ff via zoekfunctie

suc6 ermee in ieder geval!

Rmc_Jelluh

doet je kachel het nog .. als je kachelradiator lekt krijg je ook water...  let dan op je koelvloeistif niveau em werking van de kachel ..

pilootje

Kachel werkt perfect... maar het word ook alleen maar nat als het buiten nat is... maar vind het zo raar dat het alleen op die plek zo nat is...

Rmc_Jelluh

dan moet er toch ergens een gaatje zitten...   :S

bietra

Hey,

heb over een paar maanden dit ook eens voorgehad, maar als je je kachel op stand 4 zet hoor je dan water brubbelen ?
Bij mij was het nl zo dat de 2 overloopgaatjes in de bak van je battery en kachel verstropt zaten en zo het water dus via men kachel naar binnen kwam. Heb het bij mij opgelost door de 2 overloopgaatjes de rubberen klepjes eruit te halen en alle stukken die verbinding maken naar binnen met tek7 dicht te kitten.

bietra

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Patrick

accubak verrot, dit was bij mij het geval.

pilootje

Als het morgen wer licht is ga ik maar weens eens op onderzoek, anders rij ik wel even bij Remko langs!! :)

rombartus

Ik zou gewoon in de auto gaan zitten en dan jouw vriendin met een tuinslang de auto nat laten sproeien :P.
Dan kun je vanzelf zien waar je auto lekt :laugh:.
Groetjes Bart

rombartus

:P

ik zeg niks  :-X

pilootje

OW, gaan we zo beginnen Remko! Rij wel ff naar binnen... En mijn vriendin natspuiten doe ik zelf wel...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev