Advertenties


Airbag

Gestart door ivan111, 12 december 2005, 13:13:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ivan111

weet iemand hoe kan je  passagier-aibag voor in de auto uitschakelen?

??? ???

Alvast bedankt

drbiqs

Volgens mij zit er aan de rechterkant van je dashbordkastje een knop of iets dergelijks waar mee je je airbaig mee kan uitschakelen.
Moet je ff je rechterdeur ff open doen zie je het zo zitten.iets met een rode stikker zit er bij.
Of lees anders ff handleiding.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Timo Zuiderduin

en welk type megane heb je?
volgens mij is het bij mij niet mogelijk,. ik heb tenminste nooit iets kunnen ontdekken.

Jeroen

#3
Ik ga er vanuit dat het een M?gane 2 is (staan tenslotte in het M?gane 2 gedeelte)

Passagiersdeur opendoen, en dan zie je gelijk aan de zijkant van het dashboardkastje een knop, kwartslag draaien en hij is uit.
Je ziet dan bij je kmteller toerenteller ook een waarschuwings lampje branden dat de airbag uitgeschakeld is.

GVR

Het kan zijn dat je hem eerst even een beetje moet indrukken voordat je hem kan verdraaien.

ivan111

ja, dat is een megane phase 2 uit juli 2000 en bij de rechter deur zie ik geen knopjes en rode stiekertjes

drbiqs

volgens mij zit je in de verkeerde afdeling.
Je moet bij megane 1 zijn. 8) 8)
De meg 2 is vanaf bouwjaar 2003.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

ivan111

#7
weet iemand hoe kan je ?passagier-aibag voor in de auto uitschakelen?
??? ??? 8)
Dat is een megane-break 1.8 16 v  uit 2000

Alvast bedankt

Paul

De dealer kan hem uitschakelen :D
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Tuned

kan je dat niet zelf doen dmv de accu eraf te halen en de stekkers van de airbags los temaken waarna je ze kan verwijderen??

Tuned

enne lampje eruit halen dan :)
of heeft de storing gevolgen voor de computer?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev