Advertenties


Deurpaneel

Gestart door Jesse, 10 december 2005, 14:43:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jesse

Hallo allemaal,

Ik ben nu even aan het kijken of de kabels er al liggen om van mijn handbediende ramen electrische ramen te maken. Nu zien wel wel 2 andere kabels allebei zwart. Zouden deze van de elec ramen kunnen zijn?

Groeten,

Jesse

Rmc_Jelluh

ik durf niet te zeggen waar ze van zijn .. maar van de elct ramen zijn iig meer dan 2 kabels stuk of 6 eerder ... per kant

Jesse

Ok, naja we gaan nu het hele deurpaneel eraf halen, nog even een vraagje, de deurbak moet die er eerst af voordat je het deurpaneel eraf haalt en zo ja hoe? schroeven zijn al los.

Jesse

Ja maar dat is dus voor een auto met elec ramen, bij handbediend zit de deurbak nog van binnen extra vastgeschroefd en de raamslinger gaat er ook niet makkelijk af.
Deurpaneel is er nu af maar helaas zitten er geen extra kabels. Zit er veel verschil in geluidskwaliteit tussen 13cm en 16,5 cm speakers?

RaymondTroost

jah.. 13cm produceert veel minder bass dan 16,5... dat is het eigenlijk een beetje..

Jesse

Komt toch een sub in :P

Rmc_Jelluh

als je de panelen er toch af heb en goed geluid wil kun je dynomat gebruiken om de deur te isoleren scheel took weer wat .. ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev