Advertenties


Angeleyes deel 2

Gestart door Bob, 9 december 2005, 15:41:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2seemegane

Citaat van: Dave op 21 december 2005, 16:00:18
als ze zaterdag binnen komen twijfel ik nog of ik vanuit duitsland zal komen? :P

ga gewoon ik ga ook zaterdag

zaterdag 24 december? rond 2u  <----- ???

RB cartuning
Maarland Zuidzijde 81 A
brielle

- Richard (2seemegane)
- Michael
- Remco_B
- Danny.
-
-?

Tuinder

zaterdag 24 december  rond 2u  <-----

RB cartuning
Maarland Zuidzijde 81 A
brielle

- Richard (2seemegane)
- Michael
- Remco_B
- Danny.
- Mark (onder voorbehoud, ligt eraan hoelaat het werk klaar is, wil namelijk graag vrij met kerst :D)

Tuned

mmmmm

best shit dat het voor mij een dag te laat is ik moet nog even kijken wat ik doe

henk

zaterdag 24 december  rond 2u  <-----

RB cartuning
Maarland Zuidzijde 81 A
brielle

- Richard (2seemegane)
- Michael
- Remco_B
- Danny.
- Mark (onder voorbehoud, ligt eraan hoelaat het werk klaar is, wil namelijk graag vrij met kerst )
- Henk

RaymondTroost

Mischien kom ik ook nog wel ff kijken, aangezien het toch 20 min bij me vandaan is.. En mischien neem ik ze dan als nog als Robert er genoeg heb, wel voor de normale prijs natuurlijk :D

zaterdag 24 december  rond 2u  <-----

RB cartuning
Maarland Zuidzijde 81 A
brielle

- Richard (2seemegane)
- Michael
- Remco_B
- Danny.
- Mark (onder voorbehoud, ligt eraan hoelaat het werk klaar is, wil namelijk graag vrij met kerst )
- Henk
- Raymond

engl

zaterdag 24 december  rond 2u  <-----

RB cartuning
Maarland Zuidzijde 81 A
brielle

- Richard (2seemegane)
- Michael
- Remco_B
- Danny.
- Mark (onder voorbehoud, ligt eraan hoelaat het werk klaar is, wil namelijk graag vrij met kerst )
- Henk
- Raymond
- Engl  (99% zeker dat ik vrij krijg!!)

EbOoZ

Ik gaat zeker mee... 160 kilometers is te doen. 12 uur weg... moek er om 2 toch wel zijn ;D :D

Meganez

 :-\ :( :'( Moet helaas echt werken, het beste wat ik kan doen is een uurtje eerder beginnen bij mijn werk en dan 2 uur middag pauze nemen (ipv 1) Dat zal dan tussen 12 en 14 zijn en dan ben ik er waarschijnlijk rond 12h45 en zal ik rond 13h15 weer opweg naar huis zijn.. tis wel jammer want ik had wel gehoopt jullie megane's in 't echt te zien..

Meganez

#98
Even ter verglijking de oude



En de nieuwe foto



Zo te zien is dit dus een zwarte uitvoering.. maar tis wel een echte foto en geen productie plaatje.

er is tevens duidelijk te zien dat het geen glas maar kunststof is wat er voor zit..

engl

#99
?? ik dacht dat het die van de foto waren toch?? in het chrome??
ik bedoel, wij krijgen toch de chrome he!?

Timo Zuiderduin

ik kan niet wachten tot ze er ook voor phase2 komen  O0

Meganez

#101
Hmm, ik wil toch ook wel graag weten welke we nou krijgen..

vind die chrome standaard mooier, maar bij die zwarte zou het heel mooi kunnen zijn om 't zwart mee te spuiten in de kleur van je megane (zoals bij deze modena)

en als ik 't goed zie zijn de glaasjes er zo vanaf met de 2 metalen klipjes boven en die ene onder

engl

ik denk dat we de chrome krijgen.
ik moest trouwens wel 2 keer kijken voor ik wist waar ik nou naar moest kijken ;D

RB Cartuning

Jullie krijgen inderdaad de chrome, dus de bovenste foto....


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev