Advertenties


Angeleyes deel 2

Gestart door Bob, 9 december 2005, 15:41:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

engl

ik woon in beek en donk  en dat is bij eindhoven!
komt daar niemand in de buurt!? als ze de angeleyes gaan halen!?

Remco_B

#76
Lijkt me handig dta we de tijd even met Robert afspreken aangezien het bij hem thuis is...

zaterdag 24 december  ( onder voorbehoud iav levering)

RB cartuning
straatnaam   nr ??
brielle postccode ??

- Richard (2seemegane)
- Michael
- Remco_B
-
-
-

henk

ik heb ze buiten de club om besteld en zou ze eerst laten bezorgen maar het lijkt me leuk om ze dan ook op te komen halen.
Zal wel druk worden bij hem in de straat  :)
hopelijk tot zaterdag dan he  :D

Greencabrio

@Peter ik geloof Brielle...Robert zal deze week nog wel posten...Robert kan je even de adresgegevens posten of pm'en naar de leden?

EbOoZ

Lijkt me handig dta we de tijd even met Robert afspreken aangezien het bij hem thuis is...

zaterdag 24 december  ( onder voorbehoud iav levering)

RB cartuning
straatnaam   nr ??
brielle postccode ??

- Richard (2seemegane)
- Michael
- Remco_B
- Danny.
-
-

RB Cartuning

Met de knipperlichten bedoelde ik ook zijscherm knipperlichten, deze heb ik in het chroom en smoke (helaas geen foto).
Tevens heb ik ook net wat bumpers ed binnen gekrgen, dus voor degene die nog wat zoekt, ook hier een aantal leuke aanbiedingen.

Voor iedereen zich vrij gaat maken voor zaterdag, het is niet zeker dat het lukt. Zodra ik ze binnen heb zal ik het hier op het forum zetten. Ik hoop het natuurlijk wel maar ik ben van een aantal verschillende mensen afhankelijk.

Ophaaladres wordt in Brielle op de Maarland Zuidzijde 81 A

Groeten,

Robert
RB Cartuning

2seemegane

zaterdag 24 december  ( onder voorbehoud iav levering)

RB cartuning
Maarland Zuidzijde 81 A
brielle postccode ??

- Richard (2seemegane)
- Michael
- Remco_B
- Danny.
-





Tuned

word een hele invasie daarzo ;D

peterachterop

wie uit het noorden heeft de lampen besteld (boven de lijn zwolle).

Ik kom zelf uit groningen en dat wordt een aardig stukje tuffen en aangezien om 3 uur die dag t werken weer begint.

(robert hoe lang duurt t versturen vd lampen?)

RB Cartuning

Het versturen duurt normaal 2 dagen, maar vanwege de feestdagen durf ik het niet te zeggen. Bovendien kan ik de angel eyes pas na de kerst versturen, dus of je ze dan dit jaar al binnen hebt is nog maar de vraag.
Maar het is natuurlijk altijd mogelijk.

Groeten,

Robert
RB Cartuning

Nielske

Als ze zaterdag binnenkomen ga ik ze ook ophalen. Wie rijdt er nog meer vanuit de omgeving Helmond/Eindhoven?

Tuned

als ze zaterdag binnen komen twijfel ik nog of ik vanuit duitsland zal komen  :P

Erwin

Wat zijn dan de extra kosten voor het versturen. Want ik heb namelijk ook geen tijd er voor.

RB Cartuning

Mijn expediteur heeft vandaag gebeld en het is voor 99% zeker dat ik vrijdag de angel eyes kan verwachten. Dus degene die zaterdag willen komen, zijn van harte welkom. De mensen die willen komen kunnen van 13.00 tot 18.00 langskomen.

Voor degene die liever wil dat ik ze opstuur, de verzendkosten zijn 7,50 bij vooruitbetaling en 17,50 als je het pakket onder rembours wil ontvangen.

Verder heb ik vandaag nog wat booskijkers, veerpootbrug en een veren setje (45 MM 2.0 16v) besteld voor leden die nog wat extra's zoeken.

Tot zaterdag en voor degene die zaterdag niet kunnen komen, vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar.

Robert
RB Cartuning

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev