Advertenties


Angeleyes deel 2

Gestart door Bob, 9 december 2005, 15:41:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

2seemegane

1.Remco B
2.Engl
3.Mark
4.Davey en glenda
5.2seemegane
6.dave (djm)
7.Michael.
8.Meganez (Nils)
9.Danny
10.Nielske

ik wil ze eerst zien vind ze ni zo mooi op de foto

maar neem geld mee en als die ze niet meer heeft dan ni  :P

RB Cartuning

Aangezien er genoeg leden zijn die interesse hebben, heb ik 15 setjes ingekocht, dus in principe heb ik er genoeg.  Maar ik weet bijna zeker dat je ze mooi vind, maar je kan gewoon ter plaatse beslissen.

Groeten,

Robert
RB Cartuning

engl

tis misschien een domme vraag maar wanneer brand die angeleye ring eigenlijk???
is het stadslicht of moet je hem appart aansturen??


Greencabrio

stadslicht, alleen even de vraag aan robert, moeten er nog weerstandjes achter de ringen? Je hoort dit wel eens bij de polo eigenaars om het doorbranden van de ringen te voorkomen?

engl

dat is wel fijnja als ze de eerste dag nog niet kapot gaan! :D

RB Cartuning

Het kan maar het hoeft niet, dit zijn de laatste generatie angel eyes en deze zijn veel beter dan de eerste angel eyes die op de markt zijn gekomen. Maar het kan geen kwaad als je het wel doet, alleen nooit hoger dan 80 Ω

Groeten,

Robert
RB Cartuning

Mrtijn

Verkoop je toevalig ok bijpassende weerstanden? 

;D

Remco_B

hehe, die ring blijft volgens mij ook branden als je normaal licht  voert, alleen zie je dan alleen de binnenste ring branden en de buitenste als normale lamp.

Althans zo zie je het altijd bij BMW.

peterachterop

we zullen zien.
misschien zitten er wel weerstandjes tussen.

wanneer verwacht je ze....

Wesley


Greencabrio

Rond de kerst werd er gezegd he....Dus op zijn vroegst eind volgende week of na de kerst he...

peterachterop

zijn er mensen die er wat voor vinden om kerst dit weekend te vieren (hebben we eindelijk onze lampen). ::)

Tuned

aangezien ik er dan nie ben lees en zie ik het wel ergens in de eerste week van januari
dat zal dan ook op zijn vroegst zijn dat ik ze kan ophalen

EbOoZ

Ik zeg we
Citaat van: peterachterop op 15 december 2005, 11:57:34
zijn er mensen die er wat voor vinden om kerst dit weekend te vieren (hebben we eindelijk onze lampen). ::)

Voor! Met veto :D

RB Cartuning

Nou vandaag is de container aangekomen in Rotterdam, nu nog hopen dat de douane een beetje wil opschieten. Ik wil proberen dat zaterdag de 24ste de eerste leden hun angel eyes kunnen komen ophalen. Dit is natuurlijk afhankelijk van het feit of ik ze dan al heb, maar ik zal het op het forum zetten.

Tevens zal ik ook wat leuke andere aanbiedingen hebben zoals knipperlichten, spiegels, metertjes, ect.

Groeten,

Robert
RB Cartuning

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev