Advertenties


Angeleyes deel 2

Gestart door Bob, 9 december 2005, 15:41:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Greencabrio

Nou uit peter zijn verhaal kan ik afleiden dat hij 3 lampjes heeft(correct if i'm wrong):

1 Dimlicht
2 Stadslicht
3 Groot licht

Ik heb een koplamp met 2 lampjes(zonder schotje):

1 Dimlicht en Groot licht
2 Stadslicht

Zou voor mij dus in het geheel geen probleem moeten zijn met het aansluiten, kwestie van stekker overpluggen.

Michel Veltman

niet te hard juichen Michael ;)
interesse heb ik altijd ...maja spelen meer dingen mee he..

daarnaast heb ik geheel onverwacht een nieuw ''project'' waar ik aan ga beginnen haha ;D ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EyesOnly

Hmmm ik heb ff gekeken maar het gaat bij mij lastig worden.
Bij het monteren van mn morette units zijn volgens mij de gespoten 'strips' die bij iedereen onder de originele units zitten verloren gegaan...

Wat zullen die dingen kosten bij de dealer?

peter achterop

is een kwestie van de originele stekker doormeten omdat daar alle lampen vanuit 1 stekker komen met 6 pinnetjes en de angeleyes maar 3 pinnetjes heeft.

ik heb de fotos ook



stadslicht


dimlicht


grootlicht




(de booskijkers passen er gewoon weer op maar of dat staat is nog even kijken)

Greencabrio

Nou ik kan ook niks anders zeggen dan dat het op geel ook heel mooi staat! Peter ?:D Erg strak!!!

EbOoZ

Inderdaad! Nou dan ga ik ook maar aan de gang ;D :D

Mrtijn

ja ik vind het ook mooi passen zo hoor. Ik ga er nog maar niet aan beginnen kwil eerst ff kijken hoe ik mijn schade op ga lossen.

peter achterop


meganez ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Peter


Als je goed naar de fotos kijkt zie je idd verschil tussen de autos.
Bij meganez loopt de kap hoger boven de lampen langs.
En de problemen die hier worden gepost met het niet passen van de "neusvleugels" zijn waarschijnlijk met de originele bumper.
Ik heb zelf een schreiter voorkant en daar hangen ze er netjes onder in de originele bevestigingen.

peter achterop


Mganez zin voorkant? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Mijn voorkant

Als je goed naar de fotos kijkt zie je idd verschil tussen de autos.
Bij meganez loopt de kap hoger boven de lampen langs.
En de problemen die hier worden gepost met het niet passen van de "neusvleugels" zijn waarschijnlijk met de originele bumper.
Ik heb zelf een schreiter voorkant en daar hangen ze er netjes onder in de originele bevestigingen.

Mrtijn

idd je ken t verschil zo goed zien.

Ik denk dat het handig is voor meganez om gewoon 2 booskijkers een flink te verbouwen om zo de kier op te vullen

Greencabrio

En die van Engl dan?? Die passen wel gewoon....

Michel Cijs

moeilijk om zo op de auto een oordeel te vormen

aan de ene kant zo op foot een erg frisse moderne look. waarbij ik het vooral mooi vind dat de knippers zijn geintegreerd.

Aan de andere kant vind ik ze teveel aandacht trekken, te kitch; ik ben benieuwd hoe ze iig in het echt zijn  :D

engl

ja hoor ik heb er al vocht in!! :)
De fitting? van de knipperlichten gingen er heel losjes in .
ik denk dat daar het probleem zit!
hoe heeft de rest dit gedaan??
zaten ze bij jullie ook zo los??
ik had trouwens die 2e set lichten ZONDER schotje!
en mijn auto is van ' 97 misschien dat we een klein verschil ontdekken in pasvorm.

aanpassingen die ik heb dedaan om de units passent te krijgen.

bijrijders unit:

- nix, paste perfect!

bestuurders unit:

- middelste bevestiging van de gril was op de unit te dun en te veel naar links (als je er voor staat). dus rechter zijkantje heb ik volledig weg gehaald van de unit.
- totale unit moest meer naar links ( als je er voor staat) dus van beide bevestigings punten heb ik de rechter zijkant verwijderd zodat unit meer naar links kon.
- schroef gaten van bevestigings punten verruimd ( dit ivm het naar links verplaatsen van de unit).

rechter en linker unit zitten nu wel gelijk!! :D

Greencabrio

Ik geloof dat peterachterop hier iets over gepost heeft ivm een rubber wat ertussen moet? Er valt misschien iets te maken van de originele koplamp?

Dennis Postma

Als ik de foto's zo zie vind ik toch dat de units het mooist op een blauwe coupe staan. Als ik nog van plan was wat langer met de coupe te blijven rijden had ik zeker gekozen voor de zwarte exemplaren  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev