Advertenties


Angeleyes deel 2

Gestart door Bob, 9 december 2005, 15:41:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ferdi

helt lijkt me leuke lampen... maar wil ff afwachten hoe ze nou daadwerkelijk staan! ben benieuwd iig... en verder moet je ze idd ff laten afstellen.. de rechterkoplamp iets naar binnen toe  ;) zijn die dingen nou verstelbaar vanuit de binnenkant met die 3-standen schakelaar?

rombartus

#166
Als je ze elektrisch verstelbaar wilt hebben dan moet jeje koplampstelmotortje ook overbouwen.
Vraag me af of het kan met deze nieuwe koplampen ???.

RB Cartuning

Iedereen bedankt voor de gezellige middag gister (ook al moesten sommige wat langer wachten? ;D ) Aangezien het een groot succes was heb ik een leuke kerstaanbieding. Alle leden die nog geen angel eyes hebben en na het zien van de foto's toch een setje willen, kunnen deze halen bij mij voor 259,- Deze actie is alleen geldig voor de maand januari.

Ik wil iedereen fijne feestdagen toewensen en een goed en veilig 2006....

Robert
RB Cartuning

Ferdi


engl

LET OP !!
ik ben nu bezig en de beschrijving van de koplampen demonteren klopt niet precies!!
de knipperlichten moet je gewoon naar voren duwen! NIET DRAAIEN OF BREKEN want dan breekt er iets af :-[
de koplamp is er gemakkelijk uit te krijgen zonder het plaatje te demonteren!! het plaatje waar achter de lamp blijft haken.
er zit namelijk een uitsparing in het plaatje!
als je je lamp op de juist hoogte houd gaat hij er zo uit zonder dat de bumper er af moet!
je moet dus wel de juiste hoogte hebben! ( mm werk!)
als je je gril er niet afkrijgt moet je echt voorzichtig zij want de bevestigings pinnetjes breken gemakkelijk af :-[
haal eerst je knipperlichten los want daaronder kun je eventueel ook je grilletje los schroeven dat is het stukje waar de gril ingeklikt zit
.
ik hoop dat jullie het snappen ik ga nu weer snel verder maar wou het effe snel melden voor de rest die ook aan het klussen is!

Meganez

#170
Ok, ik heb ze nu dus idd gemonteerd zonder de voorbumper er af te krijgen. Tis een beetje wringen en wrikken om de oude lampen goed over de plaatjes heen te krijgen en bij de nieuwe zelf nog moeilijker maar ook hier is het mij gewoon goed gelukt (waar Dave dus de klipjes achter op de lamp voor af heeft moeten breken).

Ze zitten er nu helemaal in bij mij, alleen de koplamp spoilers zitten nog niet echt lekker. Hier moet een hoop aan aangepast worden alleen de post van Michael om er foto's bij te doen las ik al te laat. (kon nie wachten? ;D)



Tadaa, ik vind ze in ieder geval wel heel erg dik staan. Ook passen ze goed op de auto (zonder koplampspoilers dan) behalve bij het knipperlicht aan de rechterkant maar dat komt bij mij omdat de auto hier een aanrijding heeft gehad..? :-\





De koplamp spoiler heeft twee uitstekende delen die in de angel eyes geschoven moeten worden. Hierbij heb ik het buitenste uitstekende deel flink van af moeten vijlen om nog te passen. Ook helemaal op de hoek van de spoiler (zie cirkel) heb ik er een randje af gesneden met de dremel. Deze rand is nog steeds te dik en moet ik dus nog verder bewerken. Omdat de spoiler hier niet goed zit, zit de onderkant (pijl) ook niet goed op de koplamp aangesloten. Zoals je hierboven ziet valt de lamp links (bestuurders kant) bij mij heel mooi in het zijscherm. Ik ben er van overtuigd dat ik de spoiler wel redelijk makkelijk perfect passend ga krijgen, ik moet alleen zometeen naar een kerstdineer dus daar heb ik nu helaas geen tijd meer voor..




Hier is dus te zien dat de lamp rechts bij mij niet helemaal lekker valt in het zijscherm aan de onderkant.. Ook hier weer overduidelijk te zien dat de koplamp spoiler nog aardig bewerkt moet worden.. Dit ga ik nog doen met een dremel met zo'n rond schuurpapiertje er om heen, dan smelt je het zo weg en blijft de lak nog gewoon goed als je het voorzichtig doet..







Ik ben wel tevreden. Vannavond zal ik ff foto's maken in 't donker met de ringen aan! Morgen middag maar weer verder met het bewerken van de spoilers

Meganez

@ Engl

Ik heb niks gebroken hoor  ;D :D

RaymondTroost

Ziet er mooi uit.. Alleen van boven zit nog een aardige ruimte.. Maar dat komt wel goed met de booskijkers als die redelijk passen.. Ik was er gister niet ivm een proefrit met een andere auto :o Die toch wat langer duurde dan verwacht.. Maar ik hout het bij de megane denk ik..

@ robert.. Toffe actie opgezet, en een maand extra erbij is zker top

Jeroen

Sorry, maar ik vind ze er niet mooi in zitten.
Weet je zeker dat ze er zo goed in zitten?

En als ze zo goed zitten dan is de pasvorm niet goed.
En die grijze streep aan de zijkant van het knipperlicht vind ik ook niet mooi...

Beetje jammer, had me er meer van voor gesteld  :-\

Michel Veltman

sluit me aan bij Jeroen, zo op 1e oog ben ik er ook nog niet van onder de indruk helaas..
buiten dat het nog niet netjes lijkt aan te sluiten vind ik contrast te groot tussen rest van de auto en dat grijze aan zijkant mwoh..

mja met 1e alv meeting even van dichtbij bekijken..wie weet denk ik er dan anders over ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

RaymondTroost

Ze zullen heus wel netjes passen en anders gemaakt kunnen worden zonder te veel poespas.. Wederom denk ik dat de kleur van de auto van groot belang is.. Bij geel vind ik de heldere idd ook niet zo heel mooi eigenlijk, Mischien had je dan beter donkere kunnen nemen. Daarintegen zal de chrome versie op mijn kleur auto het goed doen denk ik..

EyesOnly

Die grijze rand mag wel in kleur van de auto meegespoten worden want dit vind ik persoonlijk niet echt mooi ;)
Verder wel mooie units (als ze goed passende te maken zijn) :D

ronaldm

misschien dat t op een donkere auto mooier staat
iemand al een foto van een blauwe???

Ferdi

vind het eigenlijk een beetje tegenvallen, net zoals dit, het zit in de kinderschoentjes, ff afwachten dus.

maar bij die foto?s lijkt het wel dat ze teveel naar ondere zitten... boven heb je een rand en onder is de grill niet passend...  :-\

Paul

Ik zou ze graag ook op een blauwe of een zwarte willen zien
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev