Advertenties


Angeleyes deel 2

Gestart door Bob, 9 december 2005, 15:41:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2seemegane

toen ik aan kwam rijden zag ik nog wel een gt5 weg rijden waren jullie dat  ??

EbOoZ


Mrtijn

ik kon robert opeens heel slecht verstaan  :P

Greencabrio

Wat een lawaai zeg! die 5!!! hahahah Nou ik laat jullie effe allemaal aanmodderen en dan kan ik mooi zien waar jullie tegenaan lopen !!! hahaha.. Denk dat het wel sneller kan dan 4 uur!! Ben volgende week toch al bezig met het inbouwen van mijn Carkit+mutebox en nieuwe Headunit!! En nu ook de Angel eyes!! Maar ben benieuwd naar de foto's De kerstman mocht mij dit jaar hahahah!!

Dennis Postma

Is er nou niemand die foto's heeft vande gemonteerde angel eyes  ???

Michel Veltman

pakjesavond is vanavond...zal je zien dat iemand hier kerstman wil spelen ;) ;D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

peterachterop

morgen haal ik mn lampen op bij danny (thanks man) en ik denk dat t morgen avond er wel in zal zitten als ik tijd genoeg heb. anders 2e kerstdag.

zonnetje

dinsdag ook maar eens monteren.  ;D  ;D

met flits


zonder


rombartus

Zo netjes hoor :D
Ben benieuwd hoe dat zal staan op je megane.

Jan van Heteren

Heren houden jullie er wel rekening mee dat de koplampen ook afgesteld moeten worden...... :D

dit ivm verblinding van tegenliggers etc.
Meganomaniac

Meganez

Ben nu bezig met monteren. Lampen zitten er bij mij wel goed in Dave, ze schoven gewoon over de orginele bevestegingspunten heen en ze sluiten ook goed aan in de hoeken. Ik krijg nu alleen mn koplamp spoilers er niet meer overheen. Hier moet ik ff aan gaan zitten veilen.. Mn verlichting doet het gewoon goed behalve de angel eyes ringen.. ze doen het niet maar ik zal de stekkertjes wel niet goed gestript hebben. Als ik me koplamp spoilers er vandaag nog op krijg zal er vanmiddag een foto online staan, zo niet dan morgen wel..  ;D

Greencabrio

Hey meganez...Zou je dan gelijk even kunnen posten hoe je die koplampspoilers weer passend heb gekregen en welke stukken  je weggeveild hebt? Misschien wat foto's? Zou relaxt zijn! Dan kan het bij de rest niet fout gaan!

Michel Cijs

ik moet zeggen dat ze er op foto goed uitzien, als ze in de auto mooi aansluiten vind ik ze iig mooier dan de org. lampen

ben benieuwd naar alle pica's  :D

2seemegane

ben ook benieuwd naar de pics ik ga ze v/d week monteren  :D

Remco_B

Ik zal dinsdag ook eens aan de slag gaan met monteren.

Maarre ik begrijp dus dat je de originele units eruit krijgt zonder je bumper te hoeven demonteren ???

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev