Advertenties


Angeleyes deel 2

Gestart door Bob, 9 december 2005, 15:41:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Meganez

Citaat van: Paul v Dijk op 23 december 2005, 19:31:26
Dat boutje in het vastzittende plaatje, heb je die ook los??


Alleen de bout die je van vooraf los kan halen, die bout waar je alleen de onderkant van ziet op de vierde foto niet, want die zit dus achter de voorbumper. Je kan er ook helaas niet van onderaf bij.

Citaat van: Dave op 23 december 2005, 17:41:55
volgensmij is het aansluiten van de lampen en ringen ook simpel

van buiten naar binnen:

knipperlicht-dit gebeurt gewoon met de unit die je nu ook heb.

de 2 lampen zijn met elkaar verbonden dmv een stekker dus die kan gewoon in geplugd worden (let wel op tis nu ipv h4 H1!!)de lamp die naast het knipperlicht zit word versterkt en verspreid dmv een vergrootbol, de lamp naast de gril is gewoon een H1 lampje

Staat hier nou dat je 2 H1 lampen nodig hebt PER unit??

Citaat van: Dave op 23 december 2005, 17:41:55
en dan de angel ringen min op de min van je stads licht, plus op de plus, das eigenlijk het enige wat even wat tijd vergt het aansluiten van de 2 ringen..

En hier zou dan dus zeker eventueel een extra weerstand tussen gezet kunnen worden. Ik begreep namelijk dat dit wel verstandig was omdat de ledjes anders vaak doorbranden. Weet iemand wat voor weerstand ik hier voor moet nemen en waar dit dan eventueel te koop is?

Citaat van: Dave op 23 december 2005, 19:42:37
lampen zijn echt mooi en nadat robert hem even voor het gezicht voor de oude koplamp hield was dat echt een mooi gezicht

Ik kan echt niet wachten tot ik ze ook morgen heb! Vind het alleen heel erg jammer dat ik er niet om 14h00 kan zijn.. ik zal er rond 12h30 zijn omdat ik alleen in mijn middag pauze kan komen..

Tuned

heb ze nog nie helemaal goed bekeken maar dacht wel 2 lampen per unit ja

peterachterop

als ik t goed begrijp komen er andere lampen in.
zitten deze erbij?

Dennis Postma

Nou jongens, eindelijk is het de 24e, ik verwacht toch wel de eerste foto's vandaag hoor  ;D

dennisvr

kom jullie ook nog ff pesten vanmiddag met de GTT ;)

peterachterop

jullie kunnen niet wachten tot t 1 uur is he. ;D
is er ook bekend of de lampen (h1) erbij zitten anders hebben we de units erin maar rijden we tot na de kerst zonder licht.


peterachterop

is er al iemand terug. ik wil ff fotos zien. was t maar 1e kerstdag dan heb ik ze ook

Mrtijn

beetje ongeduldig :P

het is trouwens om 2 uur inplaats van 1 uur

remco_B en dave hebben ze al geloof ik

Tuned

#143
zitten erop heeft even geduurd (4 uurtjes) maar ze zitten

enige kleine probleempjes die ik ondervond op mijn megane waren:

* het knipperlicht lampje lijkt in eerste instantie niet te passen maar wees niet bang om het iets door te dukken het past!!

* als je de orginele koplamp verwijderd zal je zien dat de 2 (m10) bouten een bevesitings punt hebben als het waren werd de orginele koplamp daar overheen geschoven, in mijn geval wilde dat niet lukken, denk dat je daar je zijscherm voor af zou moeten halen, ik krijg 1 losse koplamp wel gekanteld maar een unit met knipper er aan niet. ik heb dan van de angel eyes op die kunststof bevestigingen de lipjes er aan de achterkant af moeten halen(die kleine)

*de verlichting, de verlichting zat bij mij gewoon verkeerd in de stekkers :|
als je dat 3 punten blokje heb rood blauw en zwart moet blauw boven zitten
bij mij was dit aan de linker kant goed en werkte de lampen perfect maar toen ik beide koplampen wilde testen bleek dat bij links de buitenste lamp ging branden terwijl rechts de binneste het deed (groote licht)
met een klein schroeven draaiertje lkan je de connector een palletje indrukken en uit het blokje halen en juist verwisselen, verder doet ie het nu

* de angel eyes ringen, volgens het papiertje moet je de zwarte draad op de - van je knippers aansluiten, dit doe ik gewoon op de - van stadslicht, de plus is bij mij de blauwe draad en daar prik ik de 2 +jes van de ringen op en dan doen ze het, dus van stadslicht is de zwarte min en blauw plus

de pasvorm van de lampen is redelijk ik vind dat ze bij mij in de hoeken van de knipperlichten niet mooi aansluiten maar dat zou ook kunnen zijn dat mijn megane ooit schade heeft gehad ik weet dat niet
tis even pielen maar tis een mooi gezicht

trouwens de kunststof units met de grilletjes paste bij mij ook nie fijn meer om dat je net niet helemaal bij het buitenste bevestigings punt lekker uit komt
ik heb van de smalle strook die in de sleuf moet een stukje afgezaagd, zit weer mooi in mekaar
helaas kan ik geen fotos maken anders had ik dat wel gedaan

heb de lampen ook nie afgekit, er zit namelijk op de lamp en rubber slangetje die volgens mij voor ventilatie zorgt..

iedereen strax veel plezier met knutselen maar denk eraan dat het niet effe erin en eruit is, teminste niet bij mij :D


EbOoZ

Ik heb ze ook thuis liggen... 2e kerstdag maar eens even kijken of ik ze er in kan krijgen :D

bas1984

allemaal blij en foto's plaatsen ho maar  :)

La Bitch

Het was wel gezellig vanmiddag h? jongens  ;)  :D

2seemegane

heb ook de lampen op gehaald en ga ze vd week monteren  :D

EbOoZ

Ja was inderdaad gezellig. Ook leuk om eens te zien wie nou bij welke auto hoort.

Wat maakt die 5 van jullie trouwens een herrie Wilma ;D :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev