Advertenties


Angeleyes deel 2

Gestart door Bob, 9 december 2005, 15:41:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RB Cartuning

Ja ze worden morgen afgeleverd, dus zaterdag zal ik ze uitgepakt hebben. Ik zorg dat ik genoeg setjes in Brielle heb liggen, dus iedereen die ze wil hebben voor de kerst kan ze zaterdag ophalen.

Groeten,

Robert
RB Cartuning

peterachterop

robert bedankt alvast en prettige dagen (danny neemt ze voor me mee zoals afgesproken). :D

Meganez

zaterdag 24 december rond 2 uur !!

RB cartuning
Maarland Zuidzijde 81 A
brielle

- Richard (2seemegane)
- Michael
- Remco_B
- Danny.
- Mark (onder voorbehoud, ligt eraan hoelaat het werk klaar is, wil namelijk graag vrij met kerst )
- Henk
- Raymond
- Engl  (99% zeker dat ik vrij krijg!!)
- Martijn
- Nils (meganez) (ik wil ze wel komen ophalen maar ik kom iets eerder omdat ik dan in me middag pauze kom)

zonnetje

zaterdag 24 december rond 2 uur !!

RB cartuning
Maarland Zuidzijde 81 A
brielle

- Richard (2seemegane)
- Michael
- Remco_B
- Danny.
- Mark (onder voorbehoud, ligt eraan hoelaat het werk klaar is, wil namelijk graag vrij met kerst )
- Henk
- Raymond
- Engl  (99% zeker dat ik vrij krijg!!)
- Martijn
- Nils (meganez) (ik wil ze wel komen ophalen maar ik kom iets eerder omdat ik dan in me middag pauze kom)
- Wilfred (cabrio98)

EbOoZ

Als iedereen van het lijstje ook daadwerkelijk komt wordt het nog gezellig! :D

Nielske

Mag ik niet meer komen? (@meganez: mij een beetje van het lijstje afgooien :P)

zaterdag 24 december rond 2 uur !!

RB cartuning
Maarland Zuidzijde 81 A
brielle

- Richard (2seemegane)
- Michael
- Remco_B
- Danny.
- Mark (onder voorbehoud, ligt eraan hoelaat het werk klaar is, wil namelijk graag vrij met kerst )
- Henk
- Raymond
- Engl  (99% zeker dat ik vrij krijg!!)
- Martijn
- NIELSKE !!!
- Nils (meganez) (ik wil ze wel komen ophalen maar ik kom iets eerder omdat ik dan in me middag pauze kom)
- Wilfred (cabrio98)

Meganez

:embarassed:  SORRY!!  :embarassed:

Ik had de lijst van erboven gekopierd..

Tuned

volgensmij is het aansluiten van de lampen en ringen ook simpel

van buiten naar binnen:

knipperlicht-dit gebeurt gewoon met de unit die je nu ook heb.

de 2 lampen zijn met elkaar verbonden dmv een stekker dus die kan gewoon in geplugd worden (let wel op tis nu ipv h4 H1!!)de lamp die naast het knipperlicht zit word versterkt en verspreid dmv een vergrootbol, de lamp naast de gril is gewoon een H1 lampje

en dan de angel ringen min op de min van je stads licht, plus op de plus, das eigenlijk het enige wat even wat tijd vergt het aansluiten van de 2 ringen..

klopt dit een beetje robert?

RB Cartuning

Ja dat klopt, de lampen zijn nu H1 geworden. De angel eyes sluit je aan op je stadslichten. Verder passen de lampen op je originele montage punten.

Iedereen tot morgen,

Robert
RB Cartuning

Meganez

Heb net ff snel gekeken hoe makkelijk de koplamp te demonteren zijn, maar ik stuitte op 't laatst op een probleem.

Hier vast het begin van de beschrijving..




Als eerst moeten de koplampspoilers van de koplamp verwijderd worden. Hiervoor moeten de drie torx schroefjes los gedraaid worden die op de afbeelding te zien zijn. De spoiler zit verder nog onder de koplamp op 2 plekken en onder het knipperlicht vast geklikt. Door voorzichtig aan de spoiler te trekken en wrikken komen deze los (kan heel moeilijk gaan de eerste keer)



Vervolgens kan de koplamp en het knipperlicht losgedraaid worden. De bovenste twee zijn weer torx schroeven en de onderste twee zijn bouten (dop maatje 10, met een verlengde kleine ratel kan je hier zo bij)



Nu kan het best eerst het knipperlicht gedemonteerd worden. Deze zit in de koplampunit geschoven met het uitstekende kunststof dat omcirkeld is. Door er rechtsonder met je vinger aan te trekken al dan niet ondersteund door een duwtje van af de achterkant is deze ook zonder al te veel moeite verwijderd.



Vervolgens kan je aan de binnenkant (hier links dus) door de koplamp daar op te tillen, de koplamp over het rechtop staande plaatje heen duwen waar die overheen zit.

De koplamp is nu bijna los, alleen zit er aan de rechterkant nog zo'n plaatje waar de koplamp overheengetild moet worden. Echter kan de koplamp door de carroserie aan die kant niet opgetild worden. Hier liep ik dus vast (omdat ik weinig tijd had) Het plaatje kan ook losgeschroefd worden, alleen is dit helaas alleen mogelijk als de voorbumper verwijderd is. Ik weet niet of iemand hier al ervaring heeft met het demonteren van de koplamp maar als er een mogelijkheid is zonder de voorbumper te demonteren zou het fijn zijn als dat met ons gedeeld kan worden ? :D

Uiteraard wel nog even 't stekkertje aan de achterkant van de koplamp en bij het knipperlicht verwijderen




Remco_B

T*ring heyyyy, kan ik morgen die lampen niet ophalen  >:(

Vind ik da erguhhhh ??? Neeeeeee, heb ze net namelijk al opgehaald  ;D  ;D  :)

Morgen eens kijken of ik ze er in krijg.

Zal eens kijken of ik wel over da punt kom waar Meganez vastloopt zonder de bumper te hoeven verwijderen. Moet kunnen volgens mij.

Owja, foto's zet ik er wel op als ik ze ingebouwd heb.

Mzzls
Remco

Paul

Dat boutje in het vastzittende plaatje, heb je die ook los??
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Tuned

lampen zijn echt mooi en nadat robert hem even voor het gezicht voor de oude koplamp hield was dat echt een mooi gezicht

Tuinder

zaterdag 24 december rond 2 uur !!

RB cartuning
Maarland Zuidzijde 81 A
brielle

- Richard (2seemegane)
- Michael
- Remco_B
- Danny.
- Mark (komt niet, morgen om 5.00 beginnen en ben niet voor 17.00 klaar helaas, en gaat nu slapen heb er al weer 14 werkuren op zitten )
- Henk
- Raymond
- Engl  (99% zeker dat ik vrij krijg!!)
- Martijn
- NIELSKE !!!
- Nils (meganez) (ik wil ze wel komen ophalen maar ik kom iets eerder omdat ik dan in me middag pauze kom)
- Wilfred (cabrio98)

tuningisnotacrime

zaterdag 24 december rond 2 uur !!

RB cartuning
Maarland Zuidzijde 81 A
brielle

- Richard (2seemegane)
- Michael
- Remco_B
- Danny.
- Mark (komt niet, morgen om 5.00 beginnen en ben niet voor 17.00 klaar helaas, en gaat nu slapen heb er al weer 14 werkuren op zitten )
- Henk
- Raymond
- Engl  (99% zeker dat ik vrij krijg!!)
- Martijn
- NIELSKE !!!
- Nils (meganez) (ik wil ze wel komen ophalen maar ik kom iets eerder omdat ik dan in me middag pauze kom)
- Wilfred (cabrio98)
-davey (kan helaas niet komen moet morgen heel de dag werken)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev