Advertenties


Angeleyes deel 2

Gestart door Bob, 9 december 2005, 15:41:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mickeynox

Maar de onderste zijn die ook al leverbaar  ???

RB Cartuning

Voor zover ik weet niet, maar dat wil natuurlijk niet alles zeggen ;) Volgend jaar zullen ze er vast wel zijn, maar wanneer is de vraag.

mickeynox

We w88 geduldig af. Misschien dat ik zaterdag ook nog ff kom kijken. Is misschien wel lache  ::)

Greencabrio

Ach ja de chromen hebben natuurlijk wel een betere lichtopbrengst....Dat werkt als een spiegeleffect..Alleen het zwart niet...

EbOoZ

Gelukkig bevestigde Robert dat we die chromen krijgen... die vind ik persoonlijk ook veel mooier :D

Sjors

Chroom is mooi maar vergeet niet het oud Hollandse spreekwoord!

'' Mooi Zwart is niet lelijk ! ''  ;D 8)

Veel plezier zaterdag  :D
Monte Carlo!! aan de Maas!!

peterachterop

Citaat van: Meganez op 22 december 2005, 00:02:40
en als ik 't goed zie zijn de glaasjes er zo vanaf met de 2 metalen klipjes boven en die ene onder

Die klipjes zitten ook op de originele lampen mar daarmee krijg je het glas er niet af hoor...

Jesse

Citaat van: Michael op 22 december 2005, 07:23:25
Ach ja de chromen hebben natuurlijk wel een betere lichtopbrengst....Dat werkt als een spiegeleffect..Alleen het zwart niet...

Volgens mij niet, chroom en helder glas zorgen voor meer verstrooiing van je licht.

RB Cartuning

Het zal weinig tot niets uitmaken, de lichtopbrengst is gewoon volgens de E-keurmerk norm.

Mochten er nog meer leden zaterdag willen komen zet dan nog je naam bij de lijst, dan kan ik er rekening mee houden:

zaterdag 24 december

RB cartuning
Maarland Zuidzijde 81 A
brielle

- Richard (2seemegane)
- Michael
- Remco_B
- Danny.
- Mark (onder voorbehoud, ligt eraan hoelaat het werk klaar is, wil namelijk graag vrij met kerst )
- Henk
- Raymond
- Engl  (99% zeker dat ik vrij krijg!!)

Groeten,

Robert
RB Cartuning

Mrtijn

Ik ben ook aanwezig helaas moet ik wel met met schade auto komen. >:(

zaterdag 24 december

RB cartuning
Maarland Zuidzijde 81 A
brielle

- Richard (2seemegane)
- Michael
- Remco_B
- Danny.
- Mark (onder voorbehoud, ligt eraan hoelaat het werk klaar is, wil namelijk graag vrij met kerst )
- Henk
- Raymond
- Engl  (99% zeker dat ik vrij krijg!!)
- Martijn

2seemegane

zaterdag 24 december rond 2 uur !!

RB cartuning
Maarland Zuidzijde 81 A
brielle

- Richard (2seemegane)
- Michael
- Remco_B
- Danny.
- Mark (onder voorbehoud, ligt eraan hoelaat het werk klaar is, wil namelijk graag vrij met kerst )
- Henk
- Raymond
- Engl  (99% zeker dat ik vrij krijg!!)
- Martijn




Nielske

Ik had alleen mn naam nog niet in dit lijstje gezet, maar ik ben ook van de partij

zaterdag 24 december rond 2 uur !!

RB cartuning
Maarland Zuidzijde 81 A
brielle

- Richard (2seemegane)
- Michael
- Remco_B
- Danny.
- Mark (onder voorbehoud, ligt eraan hoelaat het werk klaar is, wil namelijk graag vrij met kerst )
- Henk
- Raymond
- Engl  (99% zeker dat ik vrij krijg!!)
- Martijn
- Nielske

EbOoZ

Wordt gezellig :D. Ik hoorde van Peter dat er ook een delegatie Ibiza's en Xara's kwamen?!

Greencabrio

Toe maar nog effe en de politie komt er ook bij?? Kunnen we allemaal opkrassen hahahah

Remco_B

Allemaal leuk die lijst maarre is het al zeker dat ze er dan zijn ??? ;D

Ik twijfel trouwens nog wel ff of ik zaterdag kom of ze van de week ff oppik.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev