Advertenties


vleugeldeuren coupe.

Gestart door peterachterop, 29 november 2005, 00:33:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

2seemegane

Citaat van: Robert -Yellow Devil- op 13 december 2005, 07:08:59
Bij NL-Power kosten ze voor de golf3 €399,-

Da's echt geen geld, maar of het ook dezelfde kwaliteit heeft??

http://www.nlpower.com/products.php?a=3&id=3569

die bedoelde ik ook haha

Robert yellowDevil


Tuned

aan de andere kant waarom pakken wij geen schanieren van een tigra of de subaru?

dennis heeft universele dus die kan je op iedere wagen gebruiken dan gaat het gewicht  van de deuren ook nie meer op toch?

sebastiaan

Het gaat toch om het gewicht van de deur?
zou je voor de grap eens een deur moeten wegen, wie weet komt ie overeen met de golf.
Dan ben je gelijk goedkoper uit :D

Tuned

ja dat dacht ik eerst ook sebas, maar stel dat de golf rijder een set universele schanieren koopt  ;) die heeft dennis ook, die kan je dus voor iedere auto gebruiken(universeel toch?)

dus dan slaat mijn bewering van het gewicht per deur ook weer nergens op
daarnaast zal mijn deur zwaarder wegen dan jouw of die van dennis ivm het dempen het paneel en de boxen(zal nie veel zijn natuurlijk  naar tis nie gelijk)

dan slaan onze beweringen van gewicht per deur toch weer nergens op  ;D

sebastiaan

te lichte deuren voor de veren kan geen kwaad denk ik.
andersom wel lijkt me, dan krijg je hem niet makkelijk open of dicht... ???

Tuned

ja das wel waar dus de gas veren moeten berekend zijn maar mijn ding was
een universeel schanier weet niet van te voren waar ie op geplaatst word, en zal dan altijd de zelfde veren er bij krijgen is dat niet vreemd dan?

ik gok dat de tigra nog steeds het dichts in de buurt zit van de megane, de vorm deur en scherm lijken wel op elkaar
deze schanieren kosten dus 699 is toch de helft van de lsd universele
en lijkt mij dat als je ze via autostyle koopt er ook een crash test mee gedaan is en anders even vragen met bestellen of er een keurmerk op zit....kijk als er TUV op staat zit dat wel goed denk ik ;D

Timo Zuiderduin

Als je gasveer te sterk is krijg je je deur bijna niet dicht van binnenuit.
dit probleem heeft die jongen met de Hyundai van DGB.
maar als je gasveer te slap is blijft je deurtje niet omhoog staan.

Ik denk ook als je een universele set koopt dat je zelf de sterkte van de veer kan aangeven.

LSD is uitgebreid getest op veiligheid en is volgens wat ik heb gehoord nog steviger dan de originele scharnieren. bij Autostyle scharnieren durf ik dit niet te zeggen, maar stuur een mailjte naar ze en je krijgt waarschijnlijk vanzelf een duidelijk antwoord.!!


sebastiaan

daarom zeg ik wegen die handel. op een paar kilo zal het niet hangen. dus dave.. zoek een slopel tigra en weeg die deur  :D

Greencabrio

ja en dan weet je het gewicht en dan ga je een universele kopen, die kwaliteit 0 komma 0 hebben...LSD is niet voor niks marktleider he...Volgens mij heeft niemand hier een idee van watvoor krachten er op die scharnieren staan zowel tijdens het rijden als stilstaand met de deur open...Lijkt me niet egt bevorderlijk als je je deur verliest tijdens het rijden. LSD voorkomt dit door dikkere scharnieren te maken. Niet zoals de 0,5 cm made in TAIWAN scharnieren. Persoonlijk zou ik doorsparen om ongelukken te voorkomen...

sebastiaan

nee micheal, wanneer de tigradeur overeenkomt met de coupe deur kun je de lsd tigramodellen gebruiken :D

Greencabrio

Oh dan begreep ik je verkeerd. Zie namelijk al die goedkope scharnieren voorbij vliegen hiero! Kan nooit goed gaan! Sorry Sebastiaan!  :D

Tuned

ik weet dat LSD de top is maar er is ook VDE autostyle enz.

denk niet dat dat de mindere modellen zijn

en inderdaad waar ik op doel is ipv een universele kit, een kit bijv ook van lsd voor een andere auto nemen  ;D (nu zal dat met lsd in de zelfde prijs klasse zijn)
en ik denk ook niet dat alle wagens met lambo doors van LSD komen..

@sebas op de sloop een tieg?? heb een maat met een tieg ruk zijn deur er daar wel uit  ;D

dennis

bij lsd moest ik op geven wat voor auto ik had ,en toen hebben ze het berekend.

als je je ander setje koopt moet je er voor zorgen dat je gasveer  260 kg is dat heb je nodig.

Greencabrio

Dennis mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen wat het kost zo een lsd set zoals die van jou?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev