Advertenties


blauwe teller ombouw ph1 !!

Gestart door engl, 21 november 2005, 18:59:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

engl

let wel op het rode gedeelte van de toeren teller!!
het is wel leuk als deze ook werkelijk rood blijft!
en de blauwe el is niet zo blauw als het blauw van mijn tellers.
en aangezien ik de rest van mijn lampjes in de auto ook baluw is
zou de kleur met blauwe el folie niet kloppen met de rest.
en nu klopt het wel!

peterachterop

ok je kunt dus beter de witte nemen met de blauwe folie.en dat weg knippen bij t rode deel.

engl

kan ja, mits je tellerplaten transparant zijn.
Ik dacht dat mijn oude platen ook oranje doorlichting heeft.
op wunschtacho staat ook ergens als je kan kiezen voor platen met blauwe doorlichting,
dat je dat dan altijd moet doen dit ivm het beste resultaat.
maar dat neemt niet weg dat het wel gaaf is als het je op een andere manier lukt!!
succes :D


Tuned

volgens mij heb je dan nog last van je oranje plexi ertussen

peterachterop



Greencabrio

Als je een beetje verder kijkt kan je voor 139 euro je cockpit om laten bouwen. Je moet hem dan wel uitgebouwd aanleveren! Dan bouwen hun hem om. Scheelt een hoop werken maar ook aardig wat euro's. Dit kan gedaan worden bij wunschtacho.

engl

ik denk dat dat alleen is als er standaard sets voor zijn!
en dat is voor de ph 1 niet.
ze hebben namelijk ook ombouw sets die je er zo in kan zetten waar alles al op maat is!

Robin

Nice  8) 8) 8)
Dit is iig al een stuk makkelijker dan met ledjes kloten  :D

Ik vind net al peter de originele platen het strakst en ga deze dus ook behouden even kijken of ze oranje doorschijnen.
En dan ook maar eens opzoek naar die plasma zooi.

M.V.G

Greencabrio

Staat duidelijk aangegeven hoor! Je moet je teller aanleveren en dan voor 139 ben je klaar.

Robin

Zit net even op wunschtacho te kijken en zie dat zo ook gewoon zwarte tellerplaten hebben met blauwe doorschijning ?:D Dat word dus makkelijk.

Leuk kerstcadeautje ?;D

engl

@ robin

maar heb jij een ph1?
als je avatar je auto is is het een ph2 en dus een stuk gemakkelijker!

engl

kheb nog effe gekeken maar het gaat niet met de teller die ik heb maar alleen met de tellers zonder display!
en die kun je idd voor het BASIS bedrag van 139 euro opsturen voor verlichte wijzers . wat ze dan doen weet ik ook niet!
of ze alleen je wijzers doen of ook de platen. en je bent een tijdje je tellers kwijt. je moet ze opsturen! daar ben ik ook niet zo'n fan van en zeker je tellers niet!
je kunt een hoop geld uitsparen als je het zelf doet maar dat moet natuurlijk ieder voor zich weten!

Greencabrio

Engl, je hebt helemaal gelijk hoor! Opsturen is wel risicovol! En hoe jij het heb gefixt is het wel heel strak geworden! Moet je wel technisch voor zijn? Kan me voorstellen dat mensen dit niet willen/kunnen en dr wat euro's voor willen neerleggen. Maar nogmaals erg strak en petje af!! Trouwens voor jouw misschien wel een kansje om bij te klussen? hahaha

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev