Advertenties


Achterruit Cabrio

Gestart door Nick_Oss, 18 november 2005, 22:23:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nick_Oss

Halloo mensen.. Met het koude weer wat eraan zit te komen heb ik nogal last van een beslagen achterruit. omdat dit een plastic ding is kan ik em eigenlijk niet goed droog maken. nou komt de vraag: zijn er ruitjes te koop die niet beslaan(dubbel glas ofzo)??? weet iemand of het bestaat en zo ja waar???
ALvast bedankt

Timo Zuiderduin

als ze al bestaan (wat ik betwijfel) gaat het je heel veel geld kosten.
de normale ruitjes kosten al een aardige berg geld.

s?chtends dus gewoon even de buitenkant afnemen en dan gelijk de blower erop zetten.

Joost-cabrio

en er kan geen glas in ivm dat je ruit dubbel klapt tijdens het inklappen!
en dat beslaan ff de airco aan en hup weg beslagen ruiten! :P

Paul

Op het werk hebben we pas een nieuw dak op een Boxster laten zetten, die auto heeft nu ook een glazen achterruit(eerst niet) met verwarming.
Weet niet of het er ook voor de megane is ???.
anders een leuk idee als je je dak toch moet vervangen.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

EbOoZ

Zoals Joost al zei, zal een glazen raam geen optie zijn, omdat hij wordt dubbelgeklapt als je je kap dicht doet.
Of je zou hem in 2 delen moeten maken met scharnieren ofzo... maar dat is verre van ideaal.

Paul

Is bij een Boxster ook zo, alleen is de glazen ruit kleiner...
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Timo Zuiderduin

Als er iemand komt met een goeie vervanging voor het plastic achterruitje houdt ik mij ook aanbevolen.

Ik word helemaal debiel van het slechte zicht naar achteren.

Stefan

Als een glazen achterruit dus nog kleiner is, zoals Paul zegt, dan zal het zicht naar achteren ook niet erg toenemen.
Het is ws wel meer bestand tegen krassen en vuil, etc.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Joost-cabrio

mijn vriendin heeft sinds maandag haar rijbewijs, nu moest ze laats achterruit rijden.
O dat vond ze niet zo leuk, tja nadelen zijn er nou een maal bij een cabrio.
Maar wij lachen de andere in de zomer weer uit toch?  :laugh:

Maar ik heb een tijdje geleden bij de renault dealer speciaal ruiten schoonmaak voor de plastice achterruit gehaald, ik moet zeggen het zicht wordt steeds beter ^-^

Nick_Oss

Jaa ik d8 eigenlijk in de zin van een winterruit die ik dan in de zomer kan vervangen voor de originele ruit omdat ik in de winter toch mijn kap erop houd. op zich moet het toch te maken zijn?.....

Timo Zuiderduin

achterruitje zit vast dmv een ritssysteem.
alleen jammer dat de ritssluiting ontbreekt.

ik denk wel dat je idee mogelijk kan zijn maar om dat nou iedere keer om te wisselen lijkt mij niet 123 te doen.

Ik hoop nog steeds op de hardtop dat ie een keer in productie gebracht wordt.



Joost-cabrio

helaas is er maar 1 van, maar ik wil zien dat ik een keer een frame krijg van een cabriodak en dan zelf iets ga proberen met glasvezel ofzo iets.
Zo te zien is het hem op de foto ook gelukt dus waarom mij niet ???

Greencabrio

voor de mensen die optimisctisch zijn en geld over hebben. Een carosserie bouwer is een oplossing. Zij kunnen er een in elkaar zetten! Kost alleen een hoop geld! Maar ja tunen kost nou eenmaal wat he! ::)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev