Advertenties


foto van megane met wit leer

Gestart door dennis, 16 november 2005, 22:02:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

dennis

hallo

ik ben op zoek naar een foto van een megane cabrio heb al een foto gevonden maar is niet de goeie.ze hebben op de site volgens mij gestaan. het is de meeting van duitsland daar is die foto van. ken hem niet vind wie o wie helpt mij

mvg dennis

Timo Zuiderduin

welke kleur heeft de megane,.. ???
phase1, phase2, CC  ???

Was het niet toevallig een groene phase1? de ex-wagen van Niels?

nylez


dennis

de auto staat er tussen het is de zwarte magene cabrio fase 1 de velgen zijn goud kleurig er is nog een foto van daar zie je de binnenkant goed .er stonden toch ook fotos op het forum waar zijn die gebleven dat je kon zien hoeveel ze bekeken waren.

alvast bedankt

Stefan

ik geloof niet dat ik jou manier van schrijven erg duidelijk vind.... ::)
misschien dat je alles even wat beter en duidelijker kan omschrijven en af en toe een leesteken kan gebruiken?
Misschien dat je dan wat sneller resultaat hebt ;) ???
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Denk dat je die foto's bedoelt die eerder altijd op de fotopagina stonden, maar deze pagina is sinds een poosje weg.  ::)

dennis

wat dennis zegt dat bedoel ik. ik zoek een foto waar ik het dashbord kan zien .met een auto met wit leer.


nylez

ik kan je niet verder helpen, dit is mijn enige foto van de megane

Jeroen


dennis


wess

dat scherm zit er ff beroerd uit, kolere zeg  ::)

Michel Cijs

was in het echie toch best knap gemaakt ;) de velgen echter niet 

wess

kan wel mooi gemaakt zijn maar ik vind het idee foei lelijk in combinatie met de rest van het interieur

Tuned

klein beetje met wess eens, maak dan ook de rest dicht tot het dash  ;D maar goed het ging hier om wit interieur, heb gehoord dat je er erg veel last van heb met regen en reflectie

Timo Zuiderduin

die reflectie is voornamelijk als je je dashboard ook wit hebt gemaakt!!
dan zie je namelijk voortdurend je dashboard weerspiegelen in je voorruit.

Ik vind dit wit wel heeel erg mooi maar het wordt zo snel smerig en als je je wagen dagelijks gebruikt is het absoluut niet aan te raden!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev