Advertenties


Rare plas achter wiel

Gestart door Mrtijn, 12 november 2005, 19:47:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RikRace



Ook ik had er last van vandaag, maar dan wel rechtsvoor achter m'n voorwiel. Waarschijnlijk van het wassen van de auto gisteren ???. Anders zou ik het niet weten, want de airco lekt volgens mij ergens in het midden van de auto.


Groeten,
Rik
-RENAULT-SPORT-

Mrtijn

Misschien wordt dit weer een nieuw megane kwaaltje..  :P :P

steven

Ik ga binnen kort kijken wat er achter het spatscherm zit, en of het mischien goed beschermt is tegen roest.

Zoniet ga ik er iets aan doen om het roest tegen te gaan.
Ik denk zelf dat het water langs die riggel boven het zijscherm erin loopt en langs ondere uitloopt,en daar eenbeetje daar wordt tegengehouden.

Groeten Steven.

Mrtijn

Ok als je dan ook foto's zou willen maken wordt ik daar heel blij van

henk

ik heb na het wassen van de auto af en toe water aan de passagierszijde op de vloerbekleding   iemand een idee?

massy

#20
Ik heb dat water binnen gehad net na aankoop van de mijne. Bij mij was er een lek via het dak, bij regen / wassen druppelde water via antennegat binnen en druppelde langs het lichtje bovenaan naar beneden op de passagierzetel / vloerbekleding. Misschien heb je het via daar.




@ Massy: graag niet onnodig "quoten"

henk

#21
het ligt echt op de bekleding dus ik denk via de deur ofzo??? of de wielkast?




@Henk: graag niet onnodig "quoten"

henk

bedankt voor de tip zal ff goed kijken   en mijn ramen? die controleer ik wel of ze dichtzitten  :D

Alex Verloop

Misschien een beeje dom, maar aan je skirts te zien kan het wel zijn dat hij een keer regen heeft opgevangen, dat is aan de binnekant van je skirts blijven zitten en als je hem op een bepaalde manier parkeert dat het dan aan de onderkant eruit drupt. (aangezien het gewoon op water lijkt?!)

Mrtijn

het zou kunnen maar het lijkt mij niet dat dat hoort

willemhs

Bij de 1.6e zit er een slang van de accu naar beneden.

Mrtijn

maar die zit niet aan de bestuurders kant en mijn plas wel

carlos

Ik weet dat het een oud topic is maar ik heb na de hoosbuien van de afgelopen dagen ook last van vocht in de auto, het klinkt als het 'probleem' van Henk.. De vloerbedekking aan de passagierszijde is vochtig en als ik daarboven achter m'n dashboard voel zit daar wat sponsmateriaal: dat is doorweekt. Het zit ongeveer ter hoogte van m'n radio tegen het schutbord, achter/boven een zwarte kunststof box die doorloopt naar m'n middenconsole (ventilator/verwarming oid ?).. Ik weet niet of het er mee te maken had maar toen ik laatst m'n verwarming op 'warm' zette met het doel de ruiten schoon te blazen had dit een averechts effect: de hele voorruit besloeg spontaal geheel.

Waar kan ik het beste beginnen met speuren, ik kan niet overal even goed bij..
En wat is een 'parafant' (werd genoemd) ?

vdwaldennis

Carlos, als ik jou was zou ik terug naar de verkoper gaan. Je hebt toch nog garantie neem ik aan? Want je hebt de auto nog niet zo heel lang.
Laat ze dat daar maar uitzoeken zou ik zeggen zoland je garantie hebt altijd terug gaan.

rik

en het afwateringsgaatje zit links naast de accu, wanneer je ervoor staat  ;) 

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev