Advertenties


Rare plas achter wiel

Gestart door Mrtijn, 12 november 2005, 19:47:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mrtijn

Sinds daarnet heb ik opeens een rare plas achter het linkervoorwiel. Het rare is dat het geen olie is en ook geen benzine (geroken en gevoelt)

Wat kan dit zijn?

Zie pagina 2 voor foto's

wess

lekkage van onder je paravaanplaat misschien?

Heb je hem hiervoor toevallig gewassen?

Mrtijn

Nee dat niet, en het heeft ook niet geregent gister.

wess


Mrtijn

Nee niet echt druppels achter elkaar maar  ik had de auto verzet en even later lag er weer iets onder.

maar ik heb nou een a4tje neer gelegt ff kijken of ik wat gevangen heb.

Mrtijn

en jawel, ik heb vangst



Maar het lijkt gewoon water en theeft ook geen kleur,  geur. Hopelijk valt t mee

wess

is het niet je ruitenvloeistof slangetje die niet helemaal tof zit, dat het alsnog onder je paravaanplaat vandaan kan komen ???

peterachterop

zag dat je hem binnen hebt staan? misschien met t naar binnen rijden wat schommeling zodat t laatste water in je parafaan eruit loopt

en wess als je goed kijkt is de auto niet gewassen ::)

wess

he , misschiem heeft ie een poging tot wassen gedaan  ::)

Mrtijn

Nee hij staat helaas niet binnen!!

Maar ik heb vandaag weer is gekeken en tot zover kloppen de vloeistof standen nog met gister.

Maar stel dat het water is wat uit men parafaan komt. Dat hoort daar er toch niet uit te komen, is er nu geen kans dat het gaat roesten daaro?


steven

Heb ik ook last van en dacht het zelfde,Toen trok ik dat plastic plaatje naar voren, en er kwam best veel water uitgelopen.
dit was wel nadat ik de auto gewassen had of dat het buiten veel geregent had.
(aan de andere kant had ik het ook.)
Ik heb dat plastic plaatje een beetje naar voren gedrukt, zodat het water er gelijk uitkant lopen.

Groeten Steven.

Mrtijn

ik zal is ff kijken of dat bij mij ook kan.


Mrtijn

Er ligt nu gelukkig geen plas meer onder.

ik heb dat plastic ook een ebetje naar voren getrokken maar der komt niet meer uit.

maar ik denk dat wij wel hetzelfe pobleem hebben steven.

Ik kijk het zo nog ff aan, maar volgens mij kan het nooit goed zijn dat er in die ruimte water komt i.v.m. roest

inieder geval bedankt allemaal.

Ferdi


Mrtijn


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev