Advertenties


Ambulance

Gestart door Alex Verloop, 8 november 2005, 15:23:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Alex Verloop

De laatste tijd lijkt het net of er een soort van Ambulance sirene in me wagen afgaat als ik rij. Ongeveer om de 3 a 4 minuten komt dit geluid voorbij (als ik rij)... als ik stil sta heb ik nergens last van.

Iemand enig id wat dit is?!

Timo Zuiderduin

je motorola ringtone!! :)
sorry,.. beetje flauw!!

wat bedoel je precies met het geluid en waar komt het geluid vandaan??

Alex Verloop

 ;D

Nee, kheb een Samsung  ::)

Geluid komt uit me teller volgens mij. Gaat ook verder nergens een lampje branden of iets... naar de garage geweest, maja, de jongens daar zijn niet zo slim (eveneens als de vorige keer met me gebroken schokbreker)...

Toen ik me wagen net door de RDW keuring had gehaald, hoorde ik hetzelfde geluidje op de terugweg.. alles toen gechecked, oliepeil, lampen, etc... 2 dagen daarna was het geluidje weg.

Toen ik hem dus vorige week weer hoorde (na het blinderen van me ramen).. was die er weer.... maar nu.. 1,5 week later.. is hij er nog steeds

Alex Verloop

Probleem opgelost  ;D

Bleek een ??n of andere begrenzer te ijn (knopje naast je lichtafstelling), die je klan indrukken als je BV 80 rijdt... als je dan over die snelheid komt met een X aantal kilometers, gaat dat ding piepen...

Blijkbaar heb ik dus met schoonmaken of iets dat knopje ingedrukt toen ik stil stond..... :-X
Maar zoals gezegd; we're on the road again :D

Jeroen

Dat heb ik ook, maar wist niet dat het op de Megane 1 zat.

Waarschijnlijk een after market cruise controle?

Timo Zuiderduin

heb er weleens vaker van gehoord, vriend van me werkte bij een garage en zijn collega's hadden voor de grap zo'n systeem bij hem ingebouwd zodat ie als ie boven de 100 ging constant een irritant piepje te horen kreeg. alleen hadden ze bij hem het knopje er niet tusen gezet!!

Jan van Heteren

dat heb ik ook
het is geen gewone cruisecontrol volgens mij
ik vind het maar irri.. ;)
Meganomaniac

Alex Verloop

Ik heb geen id waar het voor is... in het boekje staat er iets over ablageflach of iets... Mijne is een Duitser en (idd Jan).. ik vind het maar irritant, maar weet nu iig wat het is, dus als ik er nogeens last van heb...

Op het knopje staat een pedaal met een voetje erop zal binnenkort wel ff foto posten, maar het is niet echt bijzonder of iets

Jan van Heteren

Meganomaniac

Alex Verloop

 :D idd, that's the annoying thing  ;D ;D

EbOoZ

Nu moet je dus een keer 200 rijden en hem dan instellen ;) ;D

Alex Verloop

Citaat van: Danny. op 14 november 2005, 21:31:40
Nu moet je dus een keer 200 rijden en hem dan instellen ;) ;D

200 , ben net blij als ik na 40 seconde de 120 red :D:D

Bob

Het ambulanceprobleem is ook weer opgelost, dus de ambulance verdwijnt achter slot en grendel  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev