Advertenties


Temperatuur meter

Gestart door Wesley, 8 november 2005, 14:54:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Wesley

Wat ik mij dus even afvroeg is hoe bij jullie de temperatuur meter werkt, het is namelijk bij mij in de nacht zo'n 24 graden :D hij sprint zelfs ineens van 13 naar de 23, nu is dat normaal gesproken wel lekker maar zo warm is het echt niet in de nacht, hoe zit dat bij jullie ?

waar zit dat ding eigenlijk en meet hij de binnen of buiten temp. ?

( Niet de temp. meter van de motor zelf ;) )

Timo Zuiderduin

de sensor zit in je rechterbuitenspiegel, het is dat "druppeltje" aan de onderkant.

Misschien dat ie nij jou opnieuw ge'eikt moet worden :-\
ik zou het om eerlijk te zijn ook niet weten hoe dit kan ontstaan.

Paul

Hij moet geeikt worden door er een nieuwe in te zetten O0  ;D
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Big Pimpin

#3
Aha!!

Nu weet ik wat dat ding (druppeltje) aan de onderkant van de buitenspiegel is en waarvoor die dient. Weer wat geleerd? ;D


Wesley

Citaat van: Paul v Dijk op  8 november 2005, 16:27:26
Hij moet geeikt worden door er een nieuwe in te zetten O0? ;D

Mwah daar heb ik dus niet zoveel zin in, gaan laatste tijd al genoeg dingen kapot helaas en die temp. meter is wel het laatste waar ik me aan ergert :)

Timo Zuiderduin

zo denk ik er ook over, die van mij staat netjes op -40 en als ik dat zie staan ben ik altijd weer blij dat ik in mijn auto zit met het kacheltje aan :) :)


Wesley

hahaha jaa ben ik het helemaal met je eens,
maar dan moet ie het wel doen :D

Check dit maar eens http://www.meganecoupe.nl/rmcforum/index.php?topic=2825.0

Coupe98

Heb ook sinds een paar weken een Megane Coupe 1.6e LPG G3 aangeschaft uit '98, temperatuurmeter klopt ook niets van. Het rare is dat hij soms begint op 43, en loopt dan af en toe op, maar nooit hoger dan 80, daar blijft hij eigenlijk altijd op staan. Kan het niet zo zijn dat hij 'stiekem' de temperatuur van een of ander motordeel aangeeft? ???

Wesley

bij mij was het gisteren lekker warm hoor ( volgens de megane dan )
ik reed om 12 uur in de nacht weg met 39 graden :):):)

Greencabrio

Of meet ie misschien in Fahrenheit ;D hahahah

Coupe98

#10
Ja, daar dacht ik in eerste instantie ook aan, maar nee dus... Vandaag nog even gevraagd bij lokale dealer, zei dat de temperatuurmeter in de spiegel nog wel eens kapot wil gaan idd, dus ja.....
Voorlopig alleen nog maar even 'voelen' om te weten hoe warm het buiten is! ;-)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev