Advertenties


2.0 8v in een 16e

Gestart door Bert-Tjuh, 30 oktober 2005, 15:16:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bert-Tjuh

hoi,
ik heb m'n megane coupe een paar dagen geleden in elkaar gereden :'( 2.0 8v van 96
maar nu kan ik een 16e kopen met motor schade van 98 ook fase 1
maar kan ik dat motor blok zo overplaatsen of past dat niet ik heb gehoord dat je dan mischien ook de hele kabelboom moet over zetten weten jullie mischien of dat past of wat ik moet aanpassen daarvoor

Gr Bert

Bert-Tjuh

owh foutje de 16e is ook bj 96

Patrick

Nee,
de motor past er niet zo in,
de motorsteunen zijn anders.
Ook zal je de kabelboom, computer, aandrijving aan moeten passen.
Ook de remmen en achterwielophanging zijn anders.
Ik denk dat je beter een andere goede auto kan kopen.

Timo Zuiderduin

en niet te vergeten,.. je auto zal opnieuw RDW gekeurd moeten worden!!
dit vanwege een te grote vermogenstoename.

wat ze dan ook doen is met jouw wagen een rondje over een testcircuit en dit is op eigen risico.

en ga dan niet zeggen van,.. ik geef lekker niks door aan RDW want als je ooit eens brokken maakt ben je wel zo gigantisch de L*L. en de verzekering betaalt dan niks uit.

ForeverYoung

lezen  ;)

volgens mij wil hij een 1.6e dus met 90 pk plaatsen in een auto waar eerst een 2.0 8v in zat. dus terug van 114 pk naar 90 pk.

is dus eerder vermogensAFname dan TOEname.

Timo Zuiderduin

nee,.. ik heb het goed gelezen hoor  ::)

ForeverYoung

ah sorry, nu snap ik het!

de 1.6e heeft motorschade maar is verder nog goed, en de motor uit de kortgereden coup? moet in de auto met kapotte motor komen!

excuses ;D

Michel Cijs

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 30 oktober 2005, 19:40:24
en niet te vergeten,.. je auto zal opnieuw RDW gekeurd moeten worden!!
dit vanwege een te grote vermogenstoename.

wat ze dan ook doen is met jouw wagen een rondje over een testcircuit en dit is op eigen risico.

en ga dan niet zeggen van,.. ik geef lekker niks door aan RDW want als je ooit eens brokken maakt ben je wel zo gigantisch de L*L. en de verzekering betaalt dan niks uit.

dat is niet helemaal waar

opzich is de 2.0e coupe gewoon gekeurd dus als je dat netjes overbouwd moet je wellicht het aangeven bij de rdw voor je papieren maar ik denk niet dat het apart getest wordt, enkel een logische technische inspectie

Bert-Tjuh

ok bedankt dan moet ik nog maar is ff verder zoeken

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev