Advertenties


spuitkosten, lees s voor de grap.....

Gestart door carsten, 29 oktober 2005, 20:03:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

carsten

vandaag lekker met me bakkie bij de spuiter geweest..... dit is het bedrijf well coll in heerlen centrum. Met hun was mondeling de afspraak gemaakt dat de schade die ik aan de wagen had gemaakt zou worden. Voor hun was het geen probleem om ff iets meer te spuiten en schuren, dit? moest zoiezo gebeuren en kon voor een paar euro extra wel ff meegenomen worden....
vandaag de wagen gebracht..... meneer komt kijken en komt dan opeens met een bedrag van 1500 Euro extra aanzetten om aan de wagen iets extra's te doen... het geschatte beginbedrag was 500 tot max 600 euro extra kosten.... NIET 1500!!!!! wat een (XXX)
Hij krijgt nu dus 3100 euro van de verzekering, 1500 van mij, dat maakt dus 4600 euro.... IS het mijn gevoel of steekt hij zich gewoon een gedeelte van het geld in de broekzak?!?!?!?!!? >:D
Ik heb me wagen mee terug genomen en tot maandag gestalt waar ik dan ga kijken wat ik ga doen....

nu moet ik afwegen of ik met de helft van het geld van de verzekering? (zo werkt dat bij mijn polis) en m eigen geld de wagen laat repareren bij iemand die me voor 2250 de hele wagen met special paint spuit, of bij die zak patat die 1500 extra op de verzekering vraagt........

wat zouden jullie in mijn geval doen....?
thnx voor het lezen en jullie eventuele reactie.





Stefan

als de relatie tussen jou en het bedrijf hierdoor al ernstig verstoord is, zou ik niet meer daar naar toe gaan.
tenminste, da''s mijn gevoel.
het bedrijf is ook al raar bezig door prijzen te veranderen, hoe gaat dat verder allemaal in zijn werk.
heb je er zelf nog vertrouwen in, da's ook belangrijk natuurlijk ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

wess

lijkt mij dat als je een prijsafspraak maakt dat hij die gewoon na moet gaan komen ( dit had uiteraard beter op papier kunnen staan)

verder is lak onwijs duur tegenwoordig vooral jouw kleur.

ik heb zelf de auto van robin laten spuiten die zou in eerste instantie voor 800,- met hun lak gepoten worden. uiteindelijk heb ik zelf de lak moetn kopen en bij hun moetn elaten spuiten en was als nog 1400,- euro kwijt. ( uni kleur)

dus ik sta er idd niet raar van te kijken, en ben bang dat je in de kleur catogorie die jij wilt (als je netjes wilt) ook niet veel goed koper zal treffen.

succes met verdere afhandelingen

RaymondTroost

ik zou het eigenlijk ook niet meer doen nee.. Beetje wazige vent.. totaltruckcare, daar laat ik me spullen spuiten en glad maken, blijft netjes en geen kleur verschil.. kijk ff in  de gouden gids of op internet

Vinne

volgens mij zijn we met zn alleen hier al eens overeengekomen
dat het resprayen van je wagen zo'n 2500 euries kost. Ik kan
me niet voorstellen dat dat bijna twee keer zo duur kan uitvallen...

Gewoon een nieuwe offerte laten maken, bij een ander bedrijf  :D

carsten

#5
hier gaat het hem om....

de bovenkant nr 1 heeft een paar krasjes die weggewerkt moeten worden..... hier vangt meneer 3100 euro verzekeringsgeld voor maar de schade die er op de bumpers en op het achterscherm? nr 2 zaten woren opeens niet meer meegerekend. Idem als de achterklep. Deze oppervlaktes moeten zoiezo geschuurd en gespoten worden vanuit de verzekering. deze moet ik zeg maar nogmaals betalen.


Vinne

lekker profi gedaan die tekening!!  ;D

gewoon ergens anders een offerte laten maken joh,
die gast wil er gewoon wat extra's uit slaan lijkt me zo maar

carsten

#7
 ;D sorry op de pc van me ouders zit niet meer dan windows paint..... en nog een beetje aan het nashaken van de alcohol van het stappen gisteren avond....... :P :P ;D

Stefan

ik zou toch ook ff meerdere bedrijven gaan opzoeken.
Je weet dan ook wat het scheelt, want dat kan nog best wel eens varieren
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

wess

ik zou idd wat andere bedrijven af gaan bellen/mailen.  :D

ThE-BaKeR

Ja, je moet altijd even wat andere bedrijven bellen. Het kan je namelijk heel wat schelen.

sebastiaan

lijkt mij ook. :D
en... kijk ook even iets over de grens.
wie weet scheelt dat ook.
overigens.... lijkt me een mooie coupe worden :D

carsten

dank je wel,? :D ik zet de pics wel online als hij af is... nu eerst even het spuiter verhaal afwerken....
Heb al een paar adressen van verschillende spuiters in de buurt die na zeggen en informeren bij vrienden ook goed en goedkoper zijn. En voor diegenen die de shows afrijden die zien me gegarandeerd nog wel eens verschijnen.... nogmaals bedankt voor de info allemaal...gr ;D :D

ps hij staat ook al bij de projecten tuningteam limburg......

carsten

Na wat rondvragen en hobbelen in me halve magaantje ben ik bij verschillende bedrijven geweest.....
MAAR, kreeg nog telefoontje van eerste bedrijf, met die 1500 ging ik het niet redden,  moest minimaal 2000 bijlappen....
Totaalplaatje...: 3100 verzekering en 2000 extra, komt op 5100 euro (genoeg dus voor gewoon nog een megaantje cabrio erbij te kopen voor die 3 mooie niet regenachtige dagen)

Ben uiteindelijk bij me kustomshop geslaagt..... 2500 euro incl de- en montage, rubbers, schuren, voorbewerken, candy of flipflop van house of collor en materiaal en uren........maar een verschil van 2600...... alsof het niets is......  ???

na een hoop ellende en slapeloze nachten alsnog alles goed gekomen......  :D

een voorspoedig happy end dus.....

sebastiaan

goed nieuws :D

Dan heb iig nog 25 euro over om lid te worden van de meganeclub. ;D
Kunnen we daar ook eens een mooie meeting organiseren :D

Ben zeer benieuwd wat het eindresultaat gaat worden

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev