Advertenties


2 vragen

Gestart door Big Pimpin, 21 oktober 2005, 17:36:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Big Pimpin

Hoi,

Ik heb 2 vragen

1. Gister liet ik in mijn auto een blikje vallen en die rolde onder mijn stoel. Toen ik dat blikje wilde pakken kwam ik erachter dat er wat kabels vanuit de bodem kwamen die richting de onderkant van de stoel gingen. Heb niet goed gezien (donker) of die kabels de stoel in gingen.
Ook onder de bijrijdersstoel lopen die kabels.

Iemand een idee waar dit voor dient, want ik kan het nml niet terug vinden in het instructie boekje.

2. In het instructie boekje staat dat ik een tank heb van ongeveer 60 liter, vandaag ben ik gaan tanken aangezien het metertje in het rood stond maar er kon maar 47,5liter in. Er brandde nog geen lampje.
Zou ik dus nog rustig een eind doorkunnen rijden??? En heeft iemand een idee wat de tankinhoud precies is?

Alvast bedankt,
Berry

Stefan

1- airbag(s) in je stoelen

2- als het lampje nog niet brand kan je nog een heeeeeel eind doorrijden.
zodra het lampje gaat branden denk ik ook nog wel 75km voor dat ie echt leeg is.
er wordt een grote marge gehouden zodat je zeker (bijna) nooit zonder benzine komt te staan.
tankinhoud is idd 60 liter, maar dat krijg je er (waarschijnlijk) nooit in omdat er nog een bodempje inzit en ook in de slangen etc.
ik geloof dat ik er een x 57 liter in heb weten te krijgen, maar toen reed ik echt al heel lang met het reservelampje aan...... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Big Pimpin

Hey stefan, bedankt voor de snelle reaktie  :D

Dat van die airbags in de stoelen had ik zelf ook wel kunnen bedenken  :embarassed:

En wat het tanken betreft, dat is me nu ook duidelijk.

Mvg,
Berry

RaymondTroost

Volgens mij loop ook 1 kabel naar je gordelklem toe.. Voor de sensor van de gordel, naast je tempaanduiding.

Kheb er ook welles 58 in gehad, toen liep die niet lekker meer ook..

Citaat van: Stefan op 21 oktober 2005, 17:41:58
1- airbag(s) in je stoelen

2- als het lampje nog niet brand kan je nog een heeeeeel eind doorrijden.
zodra het lampje gaat branden denk ik ook nog wel 75km voor dat ie echt leeg is.
er wordt een grote marge gehouden zodat je zeker (bijna) nooit zonder benzine komt te staan.
tankinhoud is idd 60 liter, maar dat krijg je er (waarschijnlijk) nooit in omdat er nog een bodempje inzit en ook in de slangen etc.
ik geloof dat ik er een x 57 liter in heb weten te krijgen, maar toen reed ik echt al heel lang met het reservelampje aan...... ;)

Timo Zuiderduin

gewoon zo snel mogelijk tanken zodra het lampje brandt!!
loop je ook nooit het gevaar dat je met een lege tank komt te staan!!
ik geloof ook dat je bij het laatste beetje benzine probleem kan krijgen dat er ook allerlei vuil mee kan komen wat er in je tank zit, maar dat heb ik ook ooit maar eens gehoord dus kweenie of dat waar is!!

Bij mij gaat het benzinelampje branden op het moment dat ik volgens de digitale boordcomputer nog 75-80 kilometer kan rijden!!

en inderdaad, draden zijn voor airbag en voor je gordel.

Stefan

Citaat van: RaymondTroost op 21 oktober 2005, 17:52:24
Volgens mij loop ook 1 kabel naar je gordelklem toe.. Voor de sensor van de gordel, naast je tempaanduiding.

Kheb er ook welles 58 in gehad, toen liep die niet lekker meer ook..

Citaat van: Stefan op 21 oktober 2005, 17:41:58
1- airbag(s) in je stoelen

2- als het lampje nog niet brand kan je nog een heeeeeel eind doorrijden.
zodra het lampje gaat branden denk ik ook nog wel 75km voor dat ie echt leeg is.
er wordt een grote marge gehouden zodat je zeker (bijna) nooit zonder benzine komt te staan.
tankinhoud is idd 60 liter, maar dat krijg je er (waarschijnlijk) nooit in omdat er nog een bodempje inzit en ook in de slangen etc.
ik geloof dat ik er een x 57 liter in heb weten te krijgen, maar toen reed ik echt al heel lang met het reservelampje aan...... ;)

klopt, ook voor de gordel ja :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Patrick

Draden onder de stoel zijn ook voor de gordelspanners :D

Bob

De 2 vragen zijn beantwoord..... dus het slot gaat erop  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev