Advertenties


eurovelgen.nl

Gestart door Wesley, 20 oktober 2005, 13:20:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Wesley

Heeft iemand ervaring met deze gasten ?
Ze hebben namelijk een zeer aantrekkelijk assortiment velgen + nieuwe banden voor een leuke prijs.
Kijk hier maar eens naar :

http://www.speurders.nl/show_other.php?user_id=100755&page=7&limit=20&state=0&sp_type=1&wp=0&st=1&sd=1&sort=time&sort_dir=0

Oja nog snel een vraag, op mijn huidige velg zit dat renault logo in het midden van de velg, dat ronde dingetje :)
Nu ben ik er 1 kwijt, zijn er toevallig ook ergens van die dingen te koop hoeft niet perse van renault te zijn !

Timo Zuiderduin

zolang ze merkvelgen leveren en goede kwaliteit banden dan kan er weinig mis gaan lijkt mij!! probleem is vaak bij de "goedkopere" leveranciers dat je er een setje goedkoop rubber op krijgt!!

Jeroen

Met die Frits is/was iets mee.

Weet het niet meer precies maar een paar jaar terug was er iemand die bij hem velgen had besteld, en daar was iets mee.
Wat weet ik niet, maar inmiddels adverteerd de beste man al een aantal jaar op o.a. Marktplaats, dus als het een oplichter is dan was hem dat natuurlijk allang verboden.

ThE-BaKeR

Citaat van: Wesley op 20 oktober 2005, 13:20:56
Oja nog snel een vraag, op mijn huidige velg zit dat renault logo in het midden van de velg, dat ronde dingetje :)
Nu ben ik er 1 kwijt, zijn er toevallig ook ergens van die dingen te koop hoeft niet perse van renault te zijn !
Ook mijn vraag. ;)

Jeroen

Merkloos...ik denk bij iedere velgenboer.
Met Renault logo.. moeilijk  ;)

Sjors

Die dopjes staan ook in het autostyle boek!  blz 30  bovenaan !

Monte Carlo!! aan de Maas!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev