Advertenties

Help me met monteren nieuwe sportstoelen asjeblieft!!!

Gestart door Kala, 20 oktober 2005, 11:15:00

Vorige topic - Volgende topic

Kala

Wie kan me effe wat tips geven, ik heb namelijk 2 sportstoelen (verstelbare rugleuning) gekocht van Raceland en ben benieuwd of ik deze zelf kan plaatsen zonder al te veel moeite. Ik heb er ook 2 universele frames bij gekocht.

Het gaat om een Megane Coupe uit 96, uiteraard moeten de originelen stoelen er eerst uit.

Ik ben jullie bij voorbaat eeuwig dankbaar  8)   :D

peterachterop

Kala

Citaat van: peterachterop op 20 oktober 2005, 11:58:00
misschien iets voor een FAQ (popke?)

Bedoel je dat het daar staat? ik kan het namelijk niet vinden?

peterachterop

nee popke heeft ook nieuwe stoelen en misschien dat hij een faq kan schrijven.

welke heb je besteld als ik vragen mag (de nieuwe van autostyle?)

Kala

Citaat van: peterachterop op 20 oktober 2005, 12:08:56
nee popke heeft ook nieuwe stoelen en misschien dat hij een faq kan schrijven.

welke heb je besteld als ik vragen mag (de nieuwe van autostyle?)

Nee van Raceland, afgelopen zondag op de beurs gekocht. geel met zwart

peterachterop

ok nice, nu zie ik t staan.

Ik bestel komende maand de nieuwe autostyle.

ppveenstra

die van mij worden na mijn vakantie geplaats kan dan natuurlijk wel een faq schrijven, echter neemt eigelaar dit voor zijn rekening..  :D

Niels Nederlof

Als je de ondermaten van de stoel weet (de afstanden tussen de boutgaten) kan ik je misschien wel helpen. Ik heb hier namelijk nog 2 zelf gemaakte consoles liggen die je op de originele rails kan monteren. Mijn Sparco kuipjes zaten hiermee vast. Ze liggen hier toch maar in de weg, dus je mag ze zo komen halen.
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

Kala

Dan zal ik even moeten kijken. Maar ik heb wel 2 sets van die universele frames gekocht, is het erg moeilijk om het daarmee te doen? Het is natuurlijk wel makkelijk als het huidige stoelframe kan blijven zitten  :D daar zit toch ook die gordelhouder aan vast? is  die stoel bevestiging van jou ook naar voor/ achter te halen, ennuh waar woon je eventueel??

Alvast bedankt, top  ;)

Decepticon#1

Citaat van: peterachterop op 20 oktober 2005, 12:13:44
ok nice, nu zie ik t staan.

Ik bestel komende maand de nieuwe autostyle.

Bedoel je die eco-stoel? Daar heb ik ook al met genoegen naar zitten kijken ja...

peterachterop

juist ja dat is een nieuw model en helemaal niet duur.

wat een voordeel is vind ik dat de rugleuning ook naar voren kan zodat je niet een vaste kuip hebt.

Decepticon#1

Citaat van: peterachterop op 22 oktober 2005, 00:26:58
juist ja dat is een nieuw model en helemaal niet duur.

wat een voordeel is vind ik dat de rugleuning ook naar voren kan zodat je niet een vaste kuip hebt.

Wat zitten we weer op 1 lijn he...Jij gaat ze sowieso kopen? Ben wel benieuwd wat jij van de zitkwaliteit etc. vindt. Ik twijfel nog wat tussen deze en eventueel Raceland stoelen. Als je ze zou kopen, kom ik ze graag een keer 'passen' ask in Gruning ben.

Mzzl,

Peter

Kala

Hier nog even een plaatje van mijn stoelen, ik ben er echt super blij mee!   ;D

Kala

Citaat van: Decepticon#1 op 22 oktober 2005, 17:06:29
8) :o Nice? :D

Thanks!

Ik laat ze er van de week effe door een bedrijfje inzetten, het schijnt namelijk niet vanzelf te gaan ;-) Hahaha,

Ik kan het natuurlijk ook zelf proberen, maar die gasten doen het dagelijks en weten waarschijnlijk precies waar je op moet letten.

Zodra ze er in zitten zal ik snel wat foto's plaatsen? ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev