Advertenties

Help me met monteren nieuwe sportstoelen asjeblieft!!!

Gestart door Kala, 20 oktober 2005, 11:15:00

Vorige topic - Volgende topic

Greencabrio

Hai ik heb zelf de onverstelbare stoelen van Raceland erin zitten. De universele frames pasten voor geen meter!!! Heb het laten doen door een tunerbedrijf in ijsselstijn. De bodem van de megane is smaller dan het frame. Wat je beter kan doen is voor een paar tientjes meer de frames voor een megane kopen. Deze zijn wel aan te passen aan het originele frame. Een tip koop niet de Raceland sledes als je de originele gordel wil gebruiken. Deze is haast niet passend te maken op de originele gordel!!

Groeten Michael

Ferdi

Citaat van: peterachterop op 22 oktober 2005, 00:26:58
juist ja dat is een nieuw model en helemaal niet duur.

wat een voordeel is vind ik dat de rugleuning ook naar voren kan zodat je niet een vaste kuip hebt.

dit begrijp ik dus niet, zie het als geen aanval wat ik je nu ga vertellen,

het is allemaal niet duur, maar hebben jullie ook nagedacht over de veiligheid van de stoel? die ook een enorm aandeel kan hebben bij een ongeval? Iemand van DTT heeft een ongeval gehad met autostyle kuipjes, niet eens zon's hard ongeval, in de slip geraakt en tegen de vangrail aangeklapt, daarbij brak de stoel van Autostyle gewoon door de midden, nou ik kan je vertellen, daar had ik niet willen zitten...

Ik heb Sparco's en daar betaal je veel voor, maar een beetje meer kwaliteit en veiligheid staat bij mij dan ook hoog in het vaandel...? ;)? :D

sorry voor het offtopic gedoe Mod, maar ditr moest ik ff kwijt....  ;D

renault

Ik heb de kuipstoelen erin gekregen maar kan nu de bevestigingspunten voor de 4-punts gordels niet vinden achterin, of passen deze gordels er sowiezo niet in ??? Kan iemand mij hierbij helpen? a.u.b

Greencabrio

Nou in geen enkele auto zitten standaard bevestigingspunten (correct me if i am wrong) Zelf heb ik er voor gekozen om de originele gordels te behouden. Zoek even op google en je zult zien dat je zelf moet gaan improviseren. Komt dus niet echt ten goede van de veiligheid! Laat het anders doen zou ik zeggen. Ben zelf maar 1 lid van de RMC dus jongens help hem eens even verder!!

LVD

Ik bevestigde de 4punts gordels altijd op de originele punten van de originele gordels..

renault

Citaat van: Greencabrio op 22 november 2005, 17:17:05
Nou in geen enkele auto zitten standaard bevestigingspunten (correct me if i am wrong) Zelf heb ik er voor gekozen om de originele gordels te behouden. Zoek even op google en je zult zien dat je zelf moet gaan improviseren. Komt dus niet echt ten goede van de veiligheid! Laat het anders doen zou ik zeggen. Ben zelf maar 1 lid van de RMC dus jongens help hem eens even verder!!

Bij mij zitten die dingen waar je je gordel inklikt vast op de oude stoel en krijg ze er echt niet af zonder ze kapot te maken.

renault

Citaat van: LVD op 22 november 2005, 17:53:24
Ik bevestigde de 4punts gordels altijd op de originele punten van de originele gordels..

Je bedoelt de bevestigingspunten van de originele gordels achterin neem ik aan of niet?

Greencabrio

To renault

Hey bij mij zijn de originele sledes behouden. De originele houders waar je de gordel aan klikt zijn hierop vastgemaakt. Het is even wat werk maar ja daar betaal je ook voor. Heeft tot gevolg dat ik een custom slede heb voor de originele gordels, wat niet ten koste van je veiligheid gaat!

renault

engl

Ik heb er 3 punts gordels in zitter en heb hem goed vast gekregen!.
achtar de zitting van de achterbank loopt een ijzere buis daar heb ik mijn gorder omheen gedaan en dan onder de achterbank op de punten van de achtergordels vast gezet. want voor de keuring moeten de gordels op verstevigde punten zitten.
Links van de bestuurder heb ik hem ook op de oginele gorgel bevestiging zitten en rechts bij de bevestiging van mij stoel frame.
ow. ik heb trouwens van die sparco frames die passen goed! de sledes zijn ook van sparco.de gordels van momo en de stoelen van autostyle. deze waren met een paar gaatjes boren op de juiste plaats zo geplaatst!

EbOoZ

Zijn dat leren stoelen engl? Zien er wel vet uit... die moet ik ook hebben!!! :D

engl

yep dat zijn ze !!! :D
met rood doorgestikte naden!!
zijn wel erg duur hoor!!
Ik heb er ook nog rode momo gordels bij!
Ik wou eigenlijk ook momo stoelen alleen die zijn ook f#cking duur.
mij stuur, pedalen en versnellingspook zijn ook van momo!
ziet er echt strak uit!
ik heb trouwens mijn versnellings pook 10cm afgezaagd zijn er meer die dat hebben gedaan??
schakelt veel fijner.

EbOoZ

ziet er ook toffer uit denk ik... zo'n klein pookje :D

mickeynox

@ engl.
versellingspook afgezaagd. Is dat ook zo makkelijk als je dat ff hiero typ of is dat niet zomaar ff een zaagje erop te zetten.

Sorry dat ik ff offtopic ga  :-[

engl

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev