Advertenties


Uitlaat links + rechts

Gestart door Andy, 12 oktober 2005, 21:30:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Gerko

Zaterdag ga ik L+R uitlaat onder m'n Coupé hangen; hebben jullie nog dingen waar ik op moet letten ofzo. Leek me op zich niet zo lastig, maar je wet ut nie hè!!

peterachterop

ophanging aan de nieuwe kant stevig maken. makkelijkste is het om bij de ophanging van het sleepoog de ophangbeugels te hangen.

(koltieboy) Dennis Kolthof

Heeft iemand hier ook een tekening ofzo voor links-rechts uitlaatsysteem vanaf de kat!
Ben van plan om het zelf te lassen maar als iemand hier al een kant en klare tekening heeft hoef ik het niet allemaal op te meten! :q

Gerko

#63
Das een goeie -fotootje ofzo van de onderkant- ga die van mij ook lassen en een voorbeeldje zou het minder LAStig maken natuurlijk..of je noemt het gemakzucht.
PS: Als je n foto maakt met je gsm, kun je hem wel sturen naar 06-52661474 (liefst morgenvroeg...)

KevinL

moet je ff kijken bij de projecten geloof dat er wel een foto staat bij michel veltman toen hij gemonteerd werd.

peterachterop

En bij jan v heteren staat ook 1 van onder de wagen.

Maar ga je zelf de buizen buigen?

(koltieboy) Dennis Kolthof

neej mijn oom heeft een automaterialenzaak peter en die kan buizen bestellen die gebogen zijn en verschillende maten en lengtes! vandaar het zijn gewoon buizen die je inelkaar schuift en dan vast last!

Gerko

Zo, gisteren de linker helft gedaan...nog best wel n werkje, alle stukken afmeten en lassen.... Tot overmaat van ramp ook nog m'n oog beschadigd door waarschijnlijk deeltjes stof/metaal, of n 'lasoog', dus blijf oppassen met 'toekijken' naar het lassen!!! A.s. zaterdag waarschijnlijk de rechter helft.

(koltieboy) Dennis Kolthof

And Up:

Ik heb even de projecten bekeken maar van foto's word je wel wat wijzer maar nog niet egt dat je kunt zeggen wat de maten zijn?
Heeft er echt dan niemand toevallig de maten opgeschreven of een tekening met maten erop toen hij of zij hem zelf ging lassen?

xforce

Ik heb eventueel wel een volledig RVS uitlaat te koop, tegen inruil van een perfecte originele uitlaat.
En daarbij moeten we de achterbumper ruilen vanwege de uitsparing aan de rechterkant. En deze dient dan wel blauw te zijn.
Dus mogelijk voor geïnteresseerden...

Dj-Matthe

xforce, gaat het dan om een links+rechts uitlaat? of een universele uitlaat die jij aanbiedt?

Nick Mattheus

denk dat dit om een dubbele gaat Y

er staat bij van wege de uitsparing in de bumper aan de rechterkant ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

rob84

xforce gaat het om een bumper en uitlaat van een coupe of cabrio??

xforce

megane coupe,
evt zie bij het verkoop topic auto's onderaan in het forum

Gerko

#74
Ff een vraagje: door een 'beetje' tijdgebrek ben ik nóg steeds bezig met l+r uitlaat... Heb nu de linker helft eronder, maar hij trilt nu de hele tijd tegen het hitteschild boven de achterwielophanging; duw ik de uitlaat iets omlaag, dan trilt hij tegen de bumper... Heeft iemand hier n trucje voor? Bijv. extra bevestigingspunt dichtbij achterwielophanging ofzo?


Dit moet het eindresultaat worden, de eindstukjes hangen er op de foto nog los in..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev