Advertenties

Uitlaat links + rechts

Gestart door Andy, 12 oktober 2005, 21:30:01

Vorige topic - Volgende topic

Andy

Ik heb inmiddels m'n links+rechts uitlaat onder m'n auto liggen.
Heb 'm laten maken bij MCC Sport in Veghel.
Ik ben er zeer tevreden over.
Een nieuw tussendemper + dB killer zit er ook tussen.

Mijn advies: = MCC Sport.

lúk

mcc zal best goed wezen !-! maar niet iedereen heeft daar geld voor ;)

KevinL

Laat maar weten wat je eventueel kunt doen robert ik heb opzich wel intresse.

RB Cartuning

Een L+R uitlaat kan ik aanbieden voor 449,- incl. eindstuk naar keuze ( indien leverbaar). Dus las er een lid intersse heeft laat me dan even weten welke eindstuk hij wil hebben.

Groeten,

Robert
RB cartuning

Marcelo

hey robert,

even een vraagje tussen door wat ben ik ongeveer kwijt voor een leuke universele einddemper bij jou??

hoor het graag gr Marcelo

RB Cartuning

Dat varieert van 119,- tot 179,- afhankelijk van wat voor soort en kwalieit je wilt.

Groeten,

Robert
RB Cartuning

Marcelo

oke bedankt voor je antwoord ;)

Andy

M.b.t. de prijs van MCC:
Ik heb gewoon wat langer doorgespaart, zodat ik er wel het geld voor had.
Maar ieder moet het voor zich weten natuurlijk.
De service bij MCC is uitstekend en dat is ook zeker wat waard.

(koltieboy) Dennis Kolthof

Maar als we nu bij jou een systeem bestellen robert dan neem ik aan dat we hem zelf er onder moeten zetten (voor mijn geen probleem misschien wel voor anderen) Maar moeten er ook een minimaal aantal zijn om aan je aanbieding te voldoen of kan elk lid dat nu voor die prijs doen! Of kun je nog goedkoper als er bijv minimaal 5 mensen zijn?

we horen graag van je!

@Andy wat was je kwijt bij MCC?

KevinL

Ik heb hem van de week bij robert besteld en laat hem er daar ook gewoon onderzetten heb ook geinformeerd bij mcc en dat werd mij toch wat te veel een l/r systeem voor de coupe voor een lid komt door op 950 tot 1100 euro afhankelijk van het werk dat ze hebben je krijgt hem dan natuurlijk wel vanaf de kat maar voor mij persoonlijk werd dit te duur.

bij robert is het toch ook vanaf de kat!

lúk

reken daar maar niet op :neen: als ik naar dat plaatje zit te kijken moet je die gewoon aan stukje pijp lassen ;)

Dan laat ik deze toch schieten  ;(
Aangezien ik op de site van MS-tuning een L+R systeem heb zien staan voor €498,- en die is vanaf de Kat!
En word dan wel opgestuurd maar je kan ook daar heen gaan!
Heb ze toen eens gemaild en meende dat ik voor rond de 800euro klaar was toen! maar ik kan hem wel zelf er onder zetten dus laat hem dan wel opsturen!

megane 2.0 jeffery

ik heb van autostyle 2 sport dempers gekocht en deze eronder gezet en zelf een systeem gelast,je moet dan wel wat leidingen verleggen,ma dat is niet zo lastig,was voor 230 euro klaar.

wouter arnouts

ik had een uitlaat voor 450 euro laten lassen en dat is vanaf kat met andere sierstukken zonder dempers wel van rvs grtz

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev