Advertenties

Uitlaat links + rechts

Gestart door Andy, 12 oktober 2005, 21:30:01

Vorige topic - Volgende topic

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jeroen

Heb je aandelen bij EPS Stefan?

Op de plek waar je (ex) auto op je avatar staat is het ook heel goed mogelijk, misschien wel beter en zeker goedkoper  :D

Stefan

;D ;D

Bij MCC kunnen ze het ook heel prima idd.
Daar heb jij toch aandelen Jeroen ;)
Nee, maar ff serieus.
Ik heb mijn uitlaat destijds bij EPS laten monteren en ben er goed over te spreken mbt kwaliteit service, klantvriendelijkheid etc., vandaar...

Jeroen

Clubsponsor h?, dus die help ik graag  :D

Stefan

Andy

Voor de uitlaat links + rechts heb ik nu van 2 bedrijven prijzen liggen, beide clubsponsors.
Zijn er in het zuiden des lands misschien nog meer adressen waar ik eens zou kunnen informeren?
Iemand goede ervaringen met een bepaald bedrijf?

mickeynox

Kweet nie welke adressen je al heb, maar ik heb de mijne bij Cartrend laten doen ( ook een clubsponsor ) O0

Andy

@mickeynox

en wat heb jij eronder liggen?
en wat was je kwijt?

lúk

nouw ik kan eve geen beter topic vinden ik plaats het hier maar 8)7
de vraag is of er menssen zijn die evaring hebben met een l+r uitlaatsysteem onder een phase II.
met ronde potten gewoon 2 van die universele eind dempers.het probleem waar ik tegen aan loop is de rechterkant.de benzinepijp die naar de tank loopt zit lelijk inde weg om dat ik het onder de standaart bumper wil maken.zijn er menssen met fotos die mij dat kunne laten zien hoe ze dat gedaan hebben ?

JanJ

Kijk eens bij de rubriek "inkoopakties"............................................de aanbieding is dan wel niet meer geldig maar misschien kun je via Robert (clubsponsor) wel wat meer te weten komen.

Gr. Jan  8) .

lúk

jah maar ik wil er zelf een maken dat vind ik leuker !-!
en die van rb tuning vind ik te duur. en komter amper geluid uit om dat het een e keurmerk heeft ;)

Joost-cabrio

ik ben bang dat je idd aan de rechter kant niet weg komt met een voledige pot dan zou je toch zelf aan de linker kant een demper moeten hebben met een buis naar rechts toe, zo is dat bij mijn orginele devil ook gemaakt

lúk

ja maar dat is het probleem niet ;) ik kom daar wel meet een stuk pijp via een T stuk.
ik moet eengroote pot daar kunne ophangen.als je andere bumper hebt moet je uitlaat ook wat lager hangen dan heb je wel ruimte.maar ik wil het onder de standaart bumper dan hangt die hoger.
darom vraag ik of er iemand is die dat heeft. zo niet dan ben ik de 1e dan ga ik het zelf probeeren te fiksen !-!

Joost-cabrio

lúk

als het lukt ik zal er fotos van maken voor de doe het zelfer  !-!
meschien wat voor het f.a.q

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev