Advertenties


cabriokap

Gestart door bug1973, 10 oktober 2005, 17:50:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bug1973

mijn kap van mijn cabrio vertoont op sommige plaatsen een soort van groene plekken. Wat kan ik hieraan doen en hoe? het is precies een soort van mos.

alvast bedankt

peterachterop

je gehele auto verder in leger kleur spuiten.

Nee ik denk je kap laten reinigen. ???

Timo Zuiderduin

ik had dat ook toen ik hem net gekocht had

ben toen dezelfde dag nog  bij een sonax carwash geweest en hun hebben met een speciaal schoonmaakmiddel en een borstel mijn dak gereinigd.
daarna de boel ff afgespoten en mijn dak was weer als nieuw!
die Carwash zat in Ter Aar (dorpje vlakbij Alphen a/d Rijn) dus als dat voor jou niet ver rijden is zou ik er gewoon een keer naartoe gaan.

mijn tip,.. laat dit in ieder geval door een professioneel bedrijf doen en ga niet zelf met een willekeurig middel of borstel aan de slag want dit kan je dak beschadigen of minder waterdicht maken.

bug1973

ok bedankt. Ik zal eens rondkijken waar ik dat dan kan laten doen. Ben van belgi? dus....
Maar jullie hebben mij toch al verder geholpen. merci

Julian

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 10 oktober 2005, 20:01:06
ik had dat ook toen ik hem net gekocht had

ben toen dezelfde dag nog? bij een sonax carwash geweest en hun hebben met een speciaal schoonmaakmiddel en een borstel mijn dak gereinigd.
daarna de boel ff afgespoten en mijn dak was weer als nieuw!
die Carwash zat in Ter Aar (dorpje vlakbij Alphen a/d Rijn) dus als dat voor jou niet ver rijden is zou ik er gewoon een keer naartoe gaan.

mijn tip,.. laat dit in ieder geval door een professioneel bedrijf doen en ga niet zelf met een willekeurig middel of borstel aan de slag want dit kan je dak beschadigen of minder waterdicht maken.

weet je toevallig ook waar nog meer van dat soort bedrijven zitten in omgeving utrecht/ a'dam.....

wess

nergens geen last van, water met bortel en klaar

EbOoZ

Waar kan je zo'n bortel kopen? :)

Autostyle heeft toch ook van die schoonmaakmiddelen? Tenminste dat zag ik gister in de catalogus staan. Van MHV ofzo?

wess

gewoon een zachte bortel :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev