Advertenties


elektrisch schemaatje achterlichten tbv trekhaak montage

Gestart door Diego, 9 oktober 2005, 21:05:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Diego

Hallo,

ben vanmiddag bezig geweest een Brink trekhaak (nieuw) onder mijn break te monteren. Alles geweldig gelukt gelukkig, echter, ik moet mijn bedrading nog ff aansluiten. Nu zag ik dat de achterlichten met een stekker gevoed worden en ik moet dus de bekabeling van de trekhaak daar nog bij steken. Weet er iemand waar ik de kleurencodes van de wagen zelf kan vinden ? i.i.g. niet in het instructieboekje.

Alvast bedankt.  :D

groeten, Diego

Diego

Tis i.i.g. een 7 polige, en er zit inderdaad een aansluitschema van de haak bij, maar dan zo geschreven dat ik de bv. de gele draad van de haak op het knipperlicht rechtsachter moet aansluiten, de bruine op het remlicht enz. enz. enz.

Maar goed, ik wil het graag ook andersom weten zodat ik de gekleurde draad van de haak ook kan matchen met de gekleurde draad van de auto....snappie. En ja, tuurlijk kan ik alles met een spanningzoekertje uitzoeken, maar de mens is tegenwoordig gemakkelijk en probeert het antwoord ff via het forum te ontfutselen, daar zijn de fora toch voor ?

en nee, het merk van de stekkerdoos + bekabeling weet ik niet, deze zat standdard bij de Brink trekhaak in de doos.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev