Advertenties

A1 GP

Gestart door ids, 9 oktober 2005, 18:12:25

Vorige topic - Volgende topic

Michel Veltman

1e sprintrace verreden in de regen maar Jos had weer een aardig tumulteuze race pff
iig Frankrijk kampioen en jos start de hoofdrace op P14..
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

nou over de feature race ga ik geen woorden vuil maken..wat een sof weer....
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)

Jeroen

Race director A1GP ontslagen na incident Verstappen
13 maart 2006

Jos Verstappen kende gisteren geen gelukkige hoofdrace in de A1 Grand Prix of Nations. Hij kreeg twee drive through-penalty's en stapte bij het inlossen van de tweede woedend uit de auto.

Een dag later blijkt dat die woede geheel terecht was: de race director die Jos de straf oplegde is per direct ontslagen. De straf die Verstappen kreeg vanwege inhalen onder de safety-car bleek onterecht.

De grote baas van A1, sheikh Maktoum Hasher Maktoum Al Maktoum, kwam het Verstappen persoonlijk vertellen en bood daarbij tevens zijn excuses aan voor het incident. Verstappen zei op zijn offici?le site: "Niet dat ik er qua resultaat wat aan heb maar het is op zijn minst een stukje genoegdoening en een bevestiging dat ik niets fout gedaan heb."

:-\

Vinne

ik heb de race gezien en het was gewoon terecht dat hij
er mee kapte.. wat een schijnvertoning! Ik hoopt zo op een
schitterend kampioenschap naast de F1... blijkbaar lukt
het deze organisatie ook al niet om consequent regels toe
te passen.. stakkers  >:(

Jos the Boss!!

Ik ben trouwens in slaap gesukkeld toen Jos aan het woord
was geweest (thank you for not swearing Jos  ;) ) Kan iemand
zeggen of het nog is gaan regenen?

Michel Veltman

pff dat van die race director is idd wel goede actie maar je schiet er als team geen f*ck mee op :(
ze zouden eigenlijk net als nu in F1 1 vast persoon aan moeten nemen etc...dit zijn staaltjes amateurisme die gewoon niet mogen of kunnen in een kampioenschap zoals dit

tot dat moment leek verstappen weer te gaan schitteren zoals in Durban bv...mja aan HADDEN heb je zo weinig..

Michel Veltman

sja denk dat jij (en anderen) simpel praten hebben..kan me zn reactie goed voorstellen..;)
je rijd je eigen licht uit de ogen, dan gebeurd dat je 2x een drive trough krijgt (onterecht) en vervolgens maak je 0 kans meer op een goede klassering....

ja je moet nooit opgeven maar er zijn grenzen ;D (vind ik...)

Michel Veltman

hmm sja..dit kan eindigen in een lange discussie zonder einde dus ga ik er maar even niet verder op in..
we houden het wel op een meningsverschil ;D

Reinier Goorden

Ben het wel met Remko eens. (het zal eens niet) Wat er ook tegenzit, je kunt het niet maken in je eentje ff heel je team in de steek te laten. Ik ken me de reaktie wel heel goed voorstellen, maar zorg dat je de slimste bent en laat niemand door de str**** zakken :-X
Bij mij heeft onze Jos weer een minnetje achter z'n naam, echter heeft hij de laatste weken heel wat plusjes verzameld dus per saldo blijft er genoeg positiefs over ;)

Stefan

als ik voorgaande zo lees heb ik spijt dat ik niet gekeken heb.......
Heb weer heel wat gemist zie ik al
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

neehoor je heb jezelf een frustratie bespaard ;) dus wees blij ;D

Stefan

ok, dan is het goed... ;D ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Reinier Goorden

Dat ben ik dan weer wel met je eens Michel ;) :D

Michel Veltman

top :D ;D
naja nu nog de finale race dit seizoen...ben benieuwd of team NL het mooi kan afsluiten

ps hoop dat ze wel volgend jaar leren de autos rapper van de baan te krijgen, dat stoort nu nog behoorlijk bij me, wat jullie..???

Reinier Goorden

Ja inderdaad, telkens die safetycar! Op een of andere manier doet dat ook een beetje amateuristich aan.
Als je het dan vergelijkt met de F1 van gister, hier wordt je een dik uur naar de tv "gezogen". Bij de A1 valt het telkens een beetje stil. Maar inderedaad laten we hopen op een mooie afsluiter :D

Michel Veltman

ja precies....die safetycar is tot daar aantoe maar dat ze zo vreselijk lang nodig hebben om een gespinde auto buiten beeld te krijgen irriteert me...erg zinvol om bij een sprintrace van 30min..minimaal 5laps achter safecar te rijden..das geen sprintrace meer...das een startschot ;D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev