Advertenties


verschil in handelsprijs

Gestart door coupe-monte-carlo, 5 oktober 2005, 19:02:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

coupe-monte-carlo

hoeveel zou het verschil in handelsprijs ( inkoop garage) zijn
tussen een standaard coupe 97 en 1 van 99 ? +/- 1,5 jr verschil....
ik dacht dat er een vuistregel was van 100 euro per mnd ongeveer, kan dit kloppen?

wess

nope,

ligt ook nog aan de regio waar je meestal een wagen koop

situatie: met spoed weg, wegens nieuwe wagen etc.

opties

km?s

staat van de wagen

persoonlijke kwesties van waarde

coupe-monte-carlo

heb namelijk een bod mogen ontvangen op mijn auto, maar die gene wil dan graag zijn eigen auto inruilen...
maar voor een standaard coupeetje uit 99 krijg ik waarschijnlijk meer terug, dan een standaard coupeetje uit 97 , kilometerstand is zo goed als gelijk...
dus denk dat het gezien dat bod, dan voor mij interresanter is om mijn auto evt. in onderdelen te verkopen ( wat voorlopig nog niet doorgaat) en daarna als standaard zijnde....

vandaar mijn vraag dus :)

Edgar

Als je een standaard Megane terug krijgt uit 1997 zou ik er niet meer dan 3500 voor geven. Die van jou uit 99 zal zo een 5000 waard zijn of voor een liefhebber 6500. Maar het is schaars met liefhebbers met geld. Ik heb ook tevergeefs gezocht.

Niels Nederlof

Die liefhebber heb ik ook helaas niet gevonden. Maar goed wie weet is er wel iemand voor jouw auto bestemd.
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

Stefan

Even ter vergelijk:
ik heb mijn fase 2 uit eind 99 ingeruild bij de dealer op een mazda 3
Ik heb er zegmaar 6500 euro voor gekregen.
hij had 170000 op de klok, incl leer, airco lmv, uitlaat donkere ramen etc. etc.
Dat is dus bij aanschaf van een andere auto.
Ik denk dat je voor een fase 1 uit 1999 met dik 2 ton op de teller niet meer kan krijg dan tussen de 4500 en 5500 euro en bij dat laatste heb je echt mazzel.
dat er van alles aan gedaan is kwa tuning kan voordelig zijn als je een ECHTE liefhebber vindt , maar over het algemeen levert het je niet veel extra's op, het blijft een kwestie van smaak uiteindelijk, en wat jij mooi vind (meerwaarde) kan een ander wel beoordelen als iets wat de waarde doet zakken.
Een auto verkopen kost je eigenlijk gewoon geld, je moet tenslotte ook weer een andere auto kopen
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

coupe-monte-carlo

denk inderdaad dat dat meer in de richting komt  ;)
maargoed, laten we mijn auto maar niet verder afkraken, zolang hij nog niet verkocht is  :)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EbOoZ

Ik zal alvast je project pagina ff bekijken voor onderdelen ;)

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

coupe-monte-carlo

Citaat van: Danny. op  5 oktober 2005, 20:22:00
Ik zal alvast je project pagina ff bekijken voor onderdelen ;)
tegen de tijd dat je die gevonden hebt, is alles al weg denk ik ;)

Edgar

Citaat van: Stefan op  5 oktober 2005, 20:04:26
Even ter vergelijk:
ik heb mijn fase 2 uit eind 99 ingeruild bij de dealer op een mazda 3
Ik heb er zegmaar 6500 euro voor gekregen.
hij had 170000 op de klok, incl leer, airco lmv, uitlaat donkere ramen etc. etc.
Dat is dus bij aanschaf van een andere auto.
Ik denk dat je voor een fase 1 uit 1999 met dik 2 ton op de teller niet meer kan krijg dan tussen de 4500 en 5500 euro en bij dat laatste heb je echt mazzel.
dat er van alles aan gedaan is kwa tuning kan voordelig zijn als je een ECHTE liefhebber vindt , maar over het algemeen levert het je niet veel extra's op, het blijft een kwestie van smaak uiteindelijk, en wat jij mooi vind (meerwaarde) kan een ander wel beoordelen als iets wat de waarde doet zakken.
Een auto verkopen kost je eigenlijk gewoon geld, je moet tenslotte ook weer een andere auto kopen

Precies zoals ik zei dus

Timo Zuiderduin

inkoop van een coupe uit januari '99 met 2 ton op de teller is heel erg laag,.. zie onderstaand.
dit zijn de standaard bedragen uit Carbase!! overigens volledig afhankelijk van wat je ervoor terugkoopt,. Stefan heeft ook meer geld voor zijn coupe gehad dan wat ie volgens carbase waard is ;)

bouwjaar/maand januari 1999 
kilometerstand 200000 km 
accessoires ABS, inbraakalarm, lichtmetalen velgen, metallic lak, stereoinstallatie 

verkoop ? 4.600
inkoop ? 3.500



Stefan

wat had ie op moeten brengen dan?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

ff uit mijn hoofd was het 5600

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev